Erdee
Re: Erdee
Dit is een forum voor en over de reformatorische gezindte. Het is dus helemaal niet gek of verkeerd wanneer het over "anderen" binnen die gezindte gaat. Zeker niet op de voorzichtige en nette wijze waarop Newton het verwoord.
Wat is daar raar aan? Dat gebeurt toch altijd al? Van de begrafenis van ds. G.H. Kersten zijn toch ook foto's?
Alleen staan de foto's van je eigen familie niet in de krant. Ik verbaas mij er juist over dat het ND een veel uitgebreider verslag heeft (sowieso over dit overlijden). Ik denk ook dat hun analyses heel wat uitvoeriger zijn.
Alleen staan de foto's van je eigen familie niet in de krant. Ik verbaas mij er juist over dat het ND een veel uitgebreider verslag heeft (sowieso over dit overlijden). Ik denk ook dat hun analyses heel wat uitvoeriger zijn.
Ik kan me niet herinneren dat het RD eerder foto’s van een uitvaart van een dergelijke begrafenis publiceerde.DDD schreef: ↑15 okt 2024, 21:19 Wat is daar raar aan? Dat gebeurt toch altijd al? Van de begrafenis van ds. G.H. Kersten zijn toch ook foto's?
- Maanenschijn
-
Van is het nut?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
- Verbannen
Waarom is dat boeiend? Het is toch heel logisch om in het zwart naar een begrafenis te gaan?
Mijn oma had een foto van de uitvaart van opa gewoon op de kast staan. Eentje waar haar zoon's en één kleinzoon naast de auto liepen. Allemaal in lang zwart. Een mooie statige foto en een goed hulpmiddel voor de verwerking.
Dus het kan prima. Maar ik zou het te ver vinden gaan om het verdriet van de familie in Story-achtige close-ups op de voorpagina van de krant te zetten.
https://www.rd.nl/artikel/1081155-rotte ... rstelingen
Wat een bemoedigende ontwikkeling. Ik link het ook aan de discussie in een andere topic over Alpha.
Tegelijkertijd is het ook wel ingewikkeld wat de rol en de taak van de evangelist is. Die worsteling is er, zo lees ik.
Wat een bemoedigende ontwikkeling. Ik link het ook aan de discussie in een andere topic over Alpha.
Tegelijkertijd is het ook wel ingewikkeld wat de rol en de taak van de evangelist is. Die worsteling is er, zo lees ik.
-
zeker, heb het ook met vreugde mogen lezen!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mooi!
Hopelijk wordt er doorgepakt op het vraagstuk t.a.v. gemeentevorming in de posten. Tot 7 jaar geleden heb ik (overigens met veel vreugde) mogen meedraaien bij koffieochtenden en zondagse diensten in een GG-post. Maar toen waren er al worstelingen hoe te komen tot een gemeente, dat is blijkbaar nog niet opgelost.
Hopelijk wordt er doorgepakt op het vraagstuk t.a.v. gemeentevorming in de posten. Tot 7 jaar geleden heb ik (overigens met veel vreugde) mogen meedraaien bij koffieochtenden en zondagse diensten in een GG-post. Maar toen waren er al worstelingen hoe te komen tot een gemeente, dat is blijkbaar nog niet opgelost.
-
- Verbannen
Inderdaad. Ik heb het ook met vreugde mogen lezen.Ad Anker schreef: ↑16 okt 2024, 09:25 https://www.rd.nl/artikel/1081155-rotte ... rstelingen
Laatst gewijzigd door GerefGemeente-lid op 16 okt 2024, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.