Ik vind het top dat je zo meedenkt! Er komen er vandaag ook 2 op marktplaats, dus ik wacht even af of ze op mijn bod ingaan.
Ik zoek een boek...
Re: Ik zoek een boek...
Welke opleiding volg jij Ad?newton schreef: ↑09 sep 2024, 16:54Nodig voor de CHE? Dan blijft mijn editie hier voorlopig veilig in de kast tot ik mijn 21+ toets heb gehaald.Ad Anker schreef:Ik zoek 'in ontmoeting met het Oude Testament' van Bill T. Arnold en Bryan E. Beijer. De nederlandstalige versie a.u.b. Heb je het zelf of weet je iemand die het wil uitlenen/verkopen? Dan word ik blij.
Theologie CHEmerel schreef: ↑10 sep 2024, 08:51Welke opleiding volg jij Ad?newton schreef: ↑09 sep 2024, 16:54Nodig voor de CHE? Dan blijft mijn editie hier voorlopig veilig in de kast tot ik mijn 21+ toets heb gehaald.Ad Anker schreef:Ik zoek 'in ontmoeting met het Oude Testament' van Bill T. Arnold en Bryan E. Beijer. De nederlandstalige versie a.u.b. Heb je het zelf of weet je iemand die het wil uitlenen/verkopen? Dan word ik blij.
Ik zoek nog een aantal oude boeken van S.J. v Mierlo, G.J. Pauptit, en oude uitgaven van H. Bultema. Ook het (nieuwe) engelse commentaar op Korinthe zoek ik nog omdat die te duur is om in het buitenland te bestellen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Porto is 30 dollar, net iets teveel van het goede. Ik hoop dat iemand het boek een keer mee wil nemen vanuit de USrefo schreef: ↑14 sep 2024, 22:44 https://store.bereanbiblesociety.org/sh ... rinthians/
Deze? Is toch niet duur.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik zoek een boek over belijdenis doen binnen de (Hersteld) Hervormde Kerk. Nou zijn er veel boekjes over belijdenis doen geschreven en ben ik het overzicht een beetje kwijt. Iemand die mij kan helpen?
Verstuurd vanaf mijn SM-A145R met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A145R met Tapatalk
-
Biddend belijden - ds. J. Joppe
Wat is het doel van mijn leven? - ds. D.J. Budding
-
Ik kan je van harte het boek van ds Heemskerk hierover aanbevelen
Zijn naam belijden
Zijn naam belijden
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mag ik belijdenis doen
Auteur: Dr. W. van Vlastuin