TSD schreef: ↑17 sep 2024, 13:49
DDD schreef: ↑17 sep 2024, 09:23
Het spijt me oprecht. Maar ik ben niet de juiste persoon om hier predikanten te 'recenseren'. Waar zou dat ook goed voor zijn? Ik begrijp niet wat je met zulke opmerkingen wilt bereiken.
Maar ik maak er bezwaar tegen dat de suggestie is dat het aannemen van zo'n beroep een begin van een oplossing is. Dat is alles. Zo werkt het niet, mijns inziens.
Opmerkingen?
Ik reageer gewoon op wat je zegt. Eerst dat het ook voor Lisse beter zou zijn dat deze ds. het beroep niet aanneemt, althans, dat valt uit je woorden op te maken.
Daarna vraag ik je waarom, dan kom je met een verhaal over uitgesproken persoonlijkheden, gezien het feit dat we het over het beroep van Ds. de Raaf hadden lijkt me het duidelijk dat je dat op deze casus betrekt, anders ben je wel heel onduidelijk mijns inziens.
Daarna vraag ik gewoon wat je argumenten daarvoor zijn. (ik wil gewoon begrijpen wat je bedoelt met die 1e post, en vraag dus door) en ga jij je afvragen wat ik wil bereiken? Dat dus, ik heb geen enkele verborgen agenda in deze
Dit is wel een vreemde bijdrage, vind ik. Ik ben niet de eerste die iets suggereert. Iemand zegt dat er veel te bidden valt voor dit beroep, en dat kan ik nog niet zo inzien en was en is ook erg onduidelijk.
Dat is alles. Verder heb je prima begrepen wat ik schreef. Maar de vraag is vooral al eerst: hoe komt iemand erbij om iets anders op te schrijven, zonder enige toelichting, nog steeds.