Het is al zo vaak gezegd, op allerlei verschillende manieren, maar de man wil gewoon niet luisteren. Het ligt vrijwel altijd aan een ander; introspectie van afgerond 0.Mister schreef: ↑02 sep 2024, 14:45In plaats van ergerlijk gezeur zou je het ook op kunnen vatten als een goed idee. Als twee forummers los van elkaar (ik had de bijdrage van Inwoner niet gelezen) bij benadering hetzelfde zeggen, dan zou het maar zo kunnen dat ze een punt hebben. Denk er tenminste even over na en frame het niet gelijk als ergerlijk gezeur.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 sep 2024, 14:40Zie onderstaande:Ik zie het vooral als een ergerlijk gezeur.Inwoner schreef: ↑02 sep 2024, 11:52Je zou het ook kunnen zien als positieve feedback..GerefGemeente-lid schreef: ↑02 sep 2024, 11:39 Gelukkig ben ik hier niet verplicht om antwoorden te geven. Dus als ik daar geen zin in heb, of de vraag onzin vind, doe ik dat ook zeker niet.
Misschien moet je mijn bijdragen gewoon niet meer lezen en me markeren als vijand (zo heet het als je medeforummers markeert als je hun berichten niet wilt zien). Dan zie je deze vragen niet meer.
En als het echt te gortig word stapt hij weer tijdelijk op. Dat tijdelijk opstappen is niet zo'n ramp, maar wel als je met grote bewoordingen beweert hier nooit meer te komen en dan, je raadt het al, toch weer te komen.