Iets met de nickname van GerefGemeente-lid.GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:33Niet dat alleen.Zeeuw schreef: ↑29 aug 2024, 13:32Iets met mijn nickname?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Ds. J. Fraanje, ds. J. van Zweden, ds. C., ds. F. en ds. W. Harinck, ds. P. Honkoop jr., ds. A. Verschuure, ds. M.L. Dekker en kand. J.C. Kriekaart?
Wie is het?
Re: Wie is het?
Dat zou wel heul erg voor de hand liggen. Maar het is wel waar :-)Klavart schreef: ↑29 aug 2024, 13:37Iets met de nickname van GerefGemeente-lid.GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:33Niet dat alleen.Zeeuw schreef: ↑29 aug 2024, 13:32Iets met mijn nickname?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Ds. J. Fraanje, ds. J. van Zweden, ds. C., ds. F. en ds. W. Harinck, ds. P. Honkoop jr., ds. A. Verschuure, ds. M.L. Dekker en kand. J.C. Kriekaart?
Iets met Goes tochGerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:33Niet dat alleen.Zeeuw schreef: ↑29 aug 2024, 13:32Iets met mijn nickname?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?

-
Woonde in/rond Goes?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Vroom plekje wel dat Goes.Arja schreef: ↑29 aug 2024, 13:40Iets met Goes tochGerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:33Niet dat alleen.Zeeuw schreef: ↑29 aug 2024, 13:32Iets met mijn nickname?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Ds. J. Fraanje, ds. J. van Zweden, ds. C., ds. F. en ds. W. Harinck, ds. P. Honkoop jr., ds. A. Verschuure, ds. M.L. Dekker en kand. J.C. Kriekaart?![]()
Jahaa... ik lag er ooit als kind in een ziekenhuis dat zeer vroom was. Met beeldjes.
Maar ik ben benieuwd

Of: ze werden allemaal op mijn "geboortegrond" geboren (Zuid_Beveland)?
-
- Verbannen
Ze zijn allen afkomstig uit de GG van Goes. Tevens is het een mooie evenwichtige afspiegeling van de gehele GG.Arja schreef: ↑29 aug 2024, 13:40Iets met Goes tochGerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:33Niet dat alleen.Zeeuw schreef: ↑29 aug 2024, 13:32Iets met mijn nickname?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Ds. J. Fraanje, ds. J. van Zweden, ds. C., ds. F. en ds. W. Harinck, ds. P. Honkoop jr., ds. A. Verschuure, ds. M.L. Dekker en kand. J.C. Kriekaart?![]()

Super-knap gedaan! En leuk.GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:59Ze zijn allen afkomstig uit de GG van Goes. Tevens is het een mooie evenwichtige afspiegeling van de gehele GG.![]()
-
- Verbannen
Het staat in het RD van vandaag hoor.

Ik heb alleen gekopieerd en geplakt. De GG Goes bestaat nl. 150 jaar.
-
Ze hebben dezelfde Heiland. Kunnen we jouw en mijn naam er ook bij zetten?GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 13:28 Wat hebben de volgende personen gemeen?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Mijn vader luisterde graag naar een dominee (GerGem), waar hij veel van leerde. Ik deel een beetje het profiel hieronder:
Deze dominee, geboren vóór 1920, overleed onverwacht toen hij nog net geen 45 was. Hij studeerde rechten aan de Universiteit Utrecht en werd na zijn opleiding predikant, diende 2 gemeentes. Hij was docent aan de Theologische School (GerGem) en stond bekend om zijn passie voor het onderwijs. Ondanks zijn korte leven en bediening, liet hij een diepe indruk achter.
Wie is het?
Deze dominee, geboren vóór 1920, overleed onverwacht toen hij nog net geen 45 was. Hij studeerde rechten aan de Universiteit Utrecht en werd na zijn opleiding predikant, diende 2 gemeentes. Hij was docent aan de Theologische School (GerGem) en stond bekend om zijn passie voor het onderwijs. Ondanks zijn korte leven en bediening, liet hij een diepe indruk achter.
Wie is het?