Wanner komt het vervolg? Je houdt ons toch niet te lang in spanning? Of komt de rest in je boek?Zita schreef: ↑11 jul 2024, 17:32
Kortom: er staat een juweel van een tuintafel. Met zes stoelen. Het modteam kan uitgebreid worden, als dat nodig zou zijnEn morgen wordt die andere weer opgepikt. En die andere was binnen dertig seconden gesloopt. Even peuren met een schroevendraaier om één schroefje uit het rotte hout te vissen, en toen een trap tegen de rest.
Kleine vreugden
- Johann Gottfried Walther
Re: Kleine vreugden
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
- Verbannen
Een boek zou je inderdaad wel kunnen schrijven. Er lijken me als lerares genoeg voorbeelden die je in een boek zou kunnen verwerken.
Zou de wijkouderling eigenlijk niet mee moeten sjouwen, denk je?
Advies natuurgebied Leusden te mijden na incident tussen kind en mogelijk wolf https://www.nu.nl/wolf/6320973/advies-n ... -wolf.html
Neutrale berichtgeving kan wel: titel duidelijk gekozen om geen partij te kiezen tussen wolf en kind
Neutrale berichtgeving kan wel: titel duidelijk gekozen om geen partij te kiezen tussen wolf en kind

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
En waarom is dit een vreugde?
Een kleintje maar. Was verder minder serieus, met een beetje discussies over eenzijdigheid van media in het achterhoofd.
Begrijp ik. Al zou ik als ouder van het betreffende kind minder neutraal zijn.
Maar goed, ik ben sceptisch over de wolf in Nederland.
Ik zou behoorlijk blij zijn als mijn zoon er met lichte verwondingen van afkomt als hij door een wolf is aangevallen. Maar goed, het ging me om hoe belachelijk "incident tussen kind en wolf" klinkt.
Daar begint het al. Hij is door een wolf weggejaagd, niet aangevallen.
- J.C. Philpot
Wellicht is de wolf ook erg geschrokken van dit incident.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dat denk ik niet. Vermoedelijk is het dezelfde wolf die afgelopen weekend een aangelijnde hond heeft meegesleurd. De hond is niet meer teruggevonden.
- J.C. Philpot
Fascinerende beesten, die wolven. Maar ik ga voorlopig maar niet in Leusden wandelen.
Geen slapende wolven wakker maken. Daar komen incidenten van.
Geen slapende wolven wakker maken. Daar komen incidenten van.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Besluiten om even een uurtje te gaan orgelspelen en er achterkomen dat het orgel gestemd is.
Tijd voor het 'Hollands Trio'.
Tijd voor het 'Hollands Trio'.
- J.C. Philpot
Kleine vreugde elke dag op de camping:
De wekker om 6 uur (Urker mannenkoor). Het gereutel van de koffie, en het drinken van de inhoud van twee mokken. De stille camping, mistflarden over de heuvels en het meertje. De stille tijd eerst, het lezen van een dikke pil daarna, en het halen van stokbrood en croissants. En als de rest wakker wordt, heb ik er al 3 heerlijke uren op zitten.
Ik ga dat missen als het drukke leven weer begint.
De wekker om 6 uur (Urker mannenkoor). Het gereutel van de koffie, en het drinken van de inhoud van twee mokken. De stille camping, mistflarden over de heuvels en het meertje. De stille tijd eerst, het lezen van een dikke pil daarna, en het halen van stokbrood en croissants. En als de rest wakker wordt, heb ik er al 3 heerlijke uren op zitten.
Ik ga dat missen als het drukke leven weer begint.
George Whitefield
George Whitefield