Geert Wilders & zijn partij

ejvl

Re: Geert Wilders & zijn partij

Bericht door ejvl »

parsifal schreef: 29 jul 2024, 22:25 Het zou om misverstand kunnen gaan. Wel een heel voor de hand liggende, gezien de bekendheid van het schilderij van Da Vinci en die van het schilderij van een bacchanaal. Nog steeds allemaal vrij smakeloos. Net als representatie van Marie Antoinette. En er blijft verder genoeg te blunderen met Zuid-Korea aankondigen als Noord-Korea of het Soedanese volkslied spelen bij Zuid-Soedan (Dat is ongeveer als het Russische volkslied spelen voor Oekraïne).
Beetje off-topic maar ik begreep dat Noord Korea ook meedoet aan de spelen. Wat ik mij afvraag, waarom mag (wit) Rusland niet onder eigen vlag meedoen en Noord Korea wel?
Beide landen verkeren in oorlog en daar gebeuren verschrikkelijke dingen met grote agressors.
huisman

Bericht door huisman »

ejvl schreef: 30 jul 2024, 12:46
parsifal schreef: 29 jul 2024, 22:25 Het zou om misverstand kunnen gaan. Wel een heel voor de hand liggende, gezien de bekendheid van het schilderij van Da Vinci en die van het schilderij van een bacchanaal. Nog steeds allemaal vrij smakeloos. Net als representatie van Marie Antoinette. En er blijft verder genoeg te blunderen met Zuid-Korea aankondigen als Noord-Korea of het Soedanese volkslied spelen bij Zuid-Soedan (Dat is ongeveer als het Russische volkslied spelen voor Oekraïne).
Beetje off-topic maar ik begreep dat Noord Korea ook meedoet aan de spelen. Wat ik mij afvraag, waarom mag (wit) Rusland niet onder eigen vlag meedoen en Noord Korea wel?
Beide landen verkeren in oorlog en daar gebeuren verschrikkelijke dingen met grote agressors.
De OS heeft een zeer beladen verleden met verkeerde regimes. 1936 is daar wel het meest schokkende voorbeeld van maar ook het doorgaan van München 1972 na de terroristische aanslag waarbij o.a. 11 Israëlische deelnemers omkwamen was bizar.

En nu idd het meedoen van Noord Korea en bv Afghanistan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Profesto schreef: 29 jul 2024, 21:59 Het is echt om te huilen dat woke en de islam er meteen bijgehaald worden door de blonde volksmenner en dat refo-Nederland er samen met rechts Nederland met boter en suiker in gaat.

Hou toch eens op met die extreme frames te papegaaien.

Lees in Trouw waar het eigenlijk over ging.
Lees in het RD waar het écht over ging en om gaat: https://www.rd.nl/artikel/1072729-artie ... orstelling

Zie je nu wel dat jouw bericht gewoon niet klopt??
MGG

Bericht door MGG »

https://nos.nl/artikel/2533379-wie-tell ... oen-mensen

In het artikel staan twee feiten waar ik toch weer van schrok.
1. In Nederland zijn tienduizenden illegalen.
2. Bijna 2 op de 3 zijn van immigranten.

Hopelijk dalen beide cijfers nu de PVV meer invloed heeft. Het serieus straffen van mensen voor wie een illegale werkt, zou een mooie eerste stap zijn.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

MGG schreef:https://nos.nl/artikel/2533379-wie-tell ... oen-mensen

Hopelijk dalen beide cijfers nu de PVV meer invloed heeft. Het serieus straffen van mensen voor wie een illegale werkt, zou een mooie eerste stap zijn.
2 op de 3 wat?
MGG

Bericht door MGG »

Chrisje72 schreef: 15 aug 2024, 23:46
MGG schreef:https://nos.nl/artikel/2533379-wie-tell ... oen-mensen

2 op de 3 wat?
Inschrijvingen.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

MGG schreef: 16 aug 2024, 08:42 Inschrijvingen.
En waarom schrik je daarvan?
MGG

Bericht door MGG »

Ambtenaar schreef: 16 aug 2024, 09:54
MGG schreef: 16 aug 2024, 08:42 Inschrijvingen.
En waarom schrik je daarvan?
Omdat het een van de zoveel feiten/indicaties is dat de bevolkingsgroei puur door migratie komt. Het is deels een politieke keuze dat de bevolking flink groeit en de demografie verandert. Persoonlijk zie ik dit niet als een voordeel.

Bijvoorbeeld het gegeven dat wijken van profiel verschieten en mensen die geen geld hebben om naar duurdere wijken te verhuizen regelmatig hier de dupe van zijn.
Plaats reactie