Het word gepresenteerd als feit. Das geen speculatie te noemen.lokje schreef:volgens Genemuidenaren is het niet meer de vraag of de ds. weg moet alleen nog wanneer. Een trieste zaak...
leegloop van predikanten bij chr. gerf. kerk?
Uni.....for all your preacher investigations........... :mrgreen:Unionist schreef:Je moet idd niet te snel conclusies trekken uit de Kerkdienstenpagina van het RD.
Ik sla ze altijd op mijn harde schijf op (om ze ook op zondag tot mijn beschikking te hebben) en heb de laatste stuk of wat even nagekeken: Meestal staat hij alleen bij weekdiensten vermeld (o.a. Nijkerk). Afgelopen zondag was hij in Dordrecht, vier weken daarvoor in Rhenen en Wageningen. Dat waren zijn vrije zondagen, denk ik. Tussendoor komt hij helemaal niet in het rijtje voor, dus óf hij preekt helemaal niet (wat vreemd is want doordeweeks preekt hij wel) óf Genemuiden geeft de preekbeurten niet door (niet vremd, want b.v. Rotterdam-IJsselmonde doet dat ook niet).
Er moeten dus meer bronnen zijn om de alarmbellen te laten rinkelen.
Ik en het internet weten allesBreekijzertje schreef:Unionist schreef:Je moet idd niet te snel conclusies trekken uit de Kerkdienstenpagina van het RD.
Ik sla ze altijd op mijn harde schijf op (om ze ook op zondag tot mijn beschikking te hebben) en heb de laatste stuk of wat even nagekeken: Meestal staat hij alleen bij weekdiensten vermeld (o.a. Nijkerk). Afgelopen zondag was hij in Dordrecht, vier weken daarvoor in Rhenen en Wageningen. Dat waren zijn vrije zondagen, denk ik. Tussendoor komt hij helemaal niet in het rijtje voor, dus óf hij preekt helemaal niet (wat vreemd is want doordeweeks preekt hij wel) óf Genemuiden geeft de preekbeurten niet door (niet vremd, want b.v. Rotterdam-IJsselmonde doet dat ook niet).
Er moeten dus meer bronnen zijn om de alarmbellen te laten rinkelen.
Uni.....for all your preacher investigations........... :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Unionist op 23 jan 2006, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet.. dat de predikbeurten van onze GG in Genemuiden..nog NOOIT (of heel zelden) in het RD gestaan hebben..lokje schreef:Sinds enige weken blijkt dat de liefde tussen de Gereformeerde Gemeente van Genemuiden en ds. Hakvoort bekoeld is. Uit de preekberichten uit het RD blijkt dat hij niet meer in deze gemeente voor gaat en volgens Genemuidenaren is het niet meer de vraag of de ds. weg moet alleen nog wanneer. Een trieste zaak...
- Miscanthus
Dan moet jij ook wel iets weten van eventuele liefde aldaar.... :roll:Ar-Jan schreef:ik weet.. dat de predikbeurten van onze GG in Genemuiden..nog NOOIT (of heel zelden) in het RD gestaan hebben..lokje schreef:Sinds enige weken blijkt dat de liefde tussen de Gereformeerde Gemeente van Genemuiden en ds. Hakvoort bekoeld is. Uit de preekberichten uit het RD blijkt dat hij niet meer in deze gemeente voor gaat en volgens Genemuidenaren is het niet meer de vraag of de ds. weg moet alleen nog wanneer. Een trieste zaak...
Volgens mij is er niets aan de hand.. ik weet helemaal van niets!Miscanthus schreef:Dan moet jij ook wel iets weten van eventuele liefde aldaar.... :roll:Ar-Jan schreef:ik weet.. dat de predikbeurten van onze GG in Genemuiden..nog NOOIT (of heel zelden) in het RD gestaan hebben..lokje schreef:Sinds enige weken blijkt dat de liefde tussen de Gereformeerde Gemeente van Genemuiden en ds. Hakvoort bekoeld is. Uit de preekberichten uit het RD blijkt dat hij niet meer in deze gemeente voor gaat en volgens Genemuidenaren is het niet meer de vraag of de ds. weg moet alleen nog wanneer. Een trieste zaak...
-
Ik ben een beetje een insider. Altans, ik ken de gemeente goed en kom er regelmatig.
Het verwonderde me zeer dat ik net via MSN hoorde dat iemand via een dominee had vernomen dat het in G niet lekker gaat. Dus dit gerucht gaat verder dan Lokje... :|
Helaas kon deze persoon me niet vertellen hoe die dominee daar bij kwam.
Het verwonderde me zeer dat ik net via MSN hoorde dat iemand via een dominee had vernomen dat het in G niet lekker gaat. Dus dit gerucht gaat verder dan Lokje... :|
beetje vreemd allemaal.. het gaat op basis van vernemen en geruchten.. en het is volgens mij absoluut niet goed dat er op die basis geconcludeerd en gepraat wordt.. daarom idd: sluiten graag..Kaw schreef:Ik ben een beetje een insider. Altans, ik ken de gemeente goed en kom er regelmatig.