JARIG

MGG

Re: JARIG

Bericht door MGG »

Hoopvol schreef: 01 aug 2024, 22:10 Afgelopen verjaardag waren we vergeten bier te kopen.
Als de koelkast vol staat, is dat geen probleem :). Gelukkig wordt geen alcohol drinken steeds normaler. Wat mij betreft wordt alcohol hetzelfde behandeld als roken. Geen reclame en een prijs die hoofdzakelijk uit accijns bestaat.

Zelf geef ik chauffeurs maximaal 2 alcoholische drankjes. Als iemand meer wil, dan zeg ik het niet verantwoord vind en als zij hier anders over denken hun de drankjes zelf moeten pakken. Weigeren vind niet gastvrij en wat betuttelend. Volgens de normen mag je met een drankje of 4 op een avond nog rijden, maar ik heb liever dat chauffeurs geen of heel weinig alcohol drinken.
merel

Re: JARIG

Bericht door merel »

Bourdon16 schreef: 31 jul 2024, 20:30 Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

Hoe vinden jullie in het algemeen het vieren van een verjaardag?

Bij ons altijd een huis vol, te vol, met één en al drukte. Ben daarom altijd blij als het weer achter de rug is.
Wij vieren alleen de verjaardagen van de kinderen, maar ik vind het ook altijd een bezoeking. Wat een geregel. Dat geldt niet alleen voor de verjaardag an sich, maar iedereen blijft eten, meestal logees. Ik slaan altijd een zucht van verlichting als het voorbij is.
Plaats reactie