JARIG
- Maanenschijn
-
Re: JARIG
Van harte!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- FlyingEagle
Gefeliciteerd Posthoorn! Gezegend nieuw levensjaar toegewenst.
-
- Verbannen
Ik sluit me aan bij deze wensen.
@Posthoorn: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
Hoe vinden jullie in het algemeen het vieren van een verjaardag?
Bij ons altijd een huis vol, te vol, met één en al drukte. Ben daarom altijd blij als het weer achter de rug is.
Hoe vinden jullie in het algemeen het vieren van een verjaardag?
Bij ons altijd een huis vol, te vol, met één en al drukte. Ben daarom altijd blij als het weer achter de rug is.
Sinds corona probeer ik (kring)verjaardagen te vermijden, zowel voor mezelf als bij anderen. Soms kom je er niet onderuit omdat het te sociaal gewenst is om wel te gaan. Ik spreek liever persoonlijk af zodat ik de jarige ook spreek in plaats van zijn/haar schoonmoeder en of buurvrouw. Ik hoef ook geen achtendertig handdrukken omdat ik daar toevallig zit. Mijn oren vinden de toenemende decibellen maar mate de tijd vordert en de drukte toeneemt ook niet fijn. Voor mezelf nodig ik 3-4 mensen uit, leuk gesprek, gezellig taartje in plaats van rennen en vliegen omdat die 'zelfbediening' toch niet echt werkt.
Fides Quaerens Intellectum