Dan behoor je niet tot de inner-circle en je bent nog vrij nieuw.
Ik trouwens ook niet.
Het zou dienstbaar kunnen zijn tot het forum in misschien een bepaalde situatie.Maanenschijn schreef: ↑29 jul 2024, 10:52 Valt wel mee hoor, met die inner-cirkel. Ik heb van maar een paar formummers het nummer in mijn telefoon staan.
Ik denk dat de echt oud-gedienden en de moderators het beste zicht hebben op wie-wie is.
Ik heb wel eens overwogen om een exelletje bij te houden, met forumnaam, echte naam, woonplaats, kerkverband etc. Het tirggert mijn analytische aanleg, zo’n forum. Maar na het overdenken van de Prediker heb ik besloten dat een dergelijke bezigheid toch wel erg leeg is (vrij naar de HSV).
Wow, inner- circle?
Een van de ware kenmerken is het spreken van de tale reformiaans.
Dat excelletje zit in mijn hoofd.Maanenschijn schreef: ↑29 jul 2024, 10:52 Valt wel mee hoor, met die inner-cirkel. Ik heb van maar een paar formummers het nummer in mijn telefoon staan.
Ik denk dat de echt oud-gedienden en de moderators het beste zicht hebben op wie-wie is.
Ik heb wel eens overwogen om een exelletje bij te houden, met forumnaam, echte naam, woonplaats, kerkverband etc. Het tirggert mijn analytische aanleg, zo’n forum. Maar na het overdenken van de Prediker heb ik besloten dat een dergelijke bezigheid toch wel erg leeg is (vrij naar de HSV).
Ik ookLilian1975 schreef:Wow, inner- circle?. Ik ben er stil van.
Noem je dat: van de hoed en de rand weten?Chrisje72 schreef: ↑29 jul 2024, 14:51Ik ookLilian1975 schreef:Wow, inner- circle?helma schreef: ↑29 jul 2024, 09:21Mensen die op meetings komen horen bij de inner-circleJob schreef:
Of meelezer = prof. Baars = (eerdere) forummer.
Bestaat er een soort inner circle van forummers en oud-forummers die persoonlijk contact met elkaar hebben? De achterkamertjes van Refoforum zeg maar?
Als je een forummer persoonlijk kent herken je bijna meestal wel de stijl van schrijven.
En als je ook nog zijn/haar mening en contacten kent; dan is 1+1 meestal gewoon 2. Ik ben er stil van.
![]()