Vakantie
Re: Vakantie
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ook dat is mooi. Ik vind het altijd wel wat hebben om zo wakker te worden in de nevel. Al hoop ik niet dat wij dat tijdens onze huttentocht gaan krijgen. Dan vind ik het niet prettig.
Over 3 weken hopen wij ook weer lekker te vertrekken naar Zwitserland. Begin dit jaar al geweest, en kom er ieder jaar wel meer dan 1 keer 

Vierwaldstättersee is inderdaad geweldig mooi!

Lukt het om iets betaalbaars te vinden daar? Dat is namelijk de reden dat het al een jaar of 16 geleden is dat ik er voor het laatst ben geweest...
Prachtige foto, helma!
En voor refo en Dutch en misschien anderen die ook naar dit land komen: welkom, heb het goed en geniet
Voor degenen met een andere bestemming of gewoon lekker thuis: eveneens een fijne zomer gewenst!
En voor refo en Dutch en misschien anderen die ook naar dit land komen: welkom, heb het goed en geniet

Voor degenen met een andere bestemming of gewoon lekker thuis: eveneens een fijne zomer gewenst!
Wij zijn er een paar jaar geleden ook geweest. Seehotel Kastanienbaum. Heerlijk ontbijten met prachtig uitzicht. De laatste keer dat ik keek kon ik het niet meer betalen..
De boot over het meer was niet duur.
Ligt eraan wat je betaalbaar vindt. In elk geval zal het niet meevallen om 2 weken Vakanz te boeken voor minder dan ik betaald heb. Ook voor 2 weken.
Dankje Edelweiss!
Ik heb het geluk met een familiehuis (Zwitsers chalet) , kost mij niets
Ik heb het geluk met een familiehuis (Zwitsers chalet) , kost mij niets

Met hoeveel personen ga je?refo schreef: ↑17 jul 2024, 15:29Ligt eraan wat je betaalbaar vindt. In elk geval zal het niet meevallen om 2 weken Vakanz te boeken voor minder dan ik betaald heb. Ook voor 2 weken.
Ik vind 1.250 per week, dus 2.500 voor 2 weken toch wel het maximum. (6 personen, 3 slaapkamers nodig)
Vakanz mij niet gezien

Bijna klaar met 2 weken genieten rond Saarburg. Het valt me op dat er in Duitsland op veel plekken nog cash betaald moet worden.
Klopt, in Duitsland is er een omgekeerde situatie tov Nederland.
Pinnen kost voor bedrijven daar heel veel, waardoor de voorkeur voor cash blijft bestaan. Er zijn zelfs winkels waar je onder een bepaald bedrag een toeslag moet betalen om te pinnen, anderen bieden de mogelijkheid van pinnen gewoon niet aan.
Ik vind het een bizar verschil binnen de eurozone.