Vakantie

Maanenschijn

Vakantie

Bericht door Maanenschijn »

Lijkt me wel aardig om ‘digitaal-bekenden’ tegen te komen.

@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig :) .

Wij hopen te gaan naar een camping in Italië. Via Uno Animo.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
J.C. Philpot

Re: Vakantie

Bericht door J.C. Philpot »

Maanenschijn schreef: 21 jun 2024, 09:08@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig :) .
Het lijkt me anders wel aardig om jou een keer in je vakantie tenue tegen te komen, in plaats van in je gebruikelijke kloffie :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
HHR

Bericht door HHR »

Tiberius schreef: 21 jun 2024, 09:01
J.C. Philpot schreef: 21 jun 2024, 08:53 Zijn er nog forummers die naar Vakanz park Bourgogne gaan?
Wij niet in ieder geval; we gaan naar Vakanz park Winterberg.
En wij naar Vakanz pak Hunsruck
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

HHR schreef: 21 jun 2024, 09:22
Tiberius schreef: 21 jun 2024, 09:01
J.C. Philpot schreef: 21 jun 2024, 08:53 Zijn er nog forummers die naar Vakanz park Bourgogne gaan?
Wij niet in ieder geval; we gaan naar Vakanz park Winterberg.
En wij naar Vakanz pak Hunsruck
Jammer dat je niet naar Walcheren komt.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

J.C. Philpot schreef: 21 jun 2024, 09:12
Maanenschijn schreef: 21 jun 2024, 09:08@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig :) .
Het lijkt me anders wel aardig om jou een keer in je vakantie tenue tegen te komen, in plaats van in je gebruikelijke kloffie :)
Volgens mij heb jij trouwens dezelfde parkleider als vorig jaar, zag ik op facebook voorbij komen.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Tiberius schreef: 21 jun 2024, 09:28
J.C. Philpot schreef: 21 jun 2024, 09:12
Volgens mij heb jij trouwens dezelfde parkleider als vorig jaar, zag ik op facebook voorbij komen.
Zou leuk zijn. Enig enthousiasme valt hem niet te ontzeggen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
DDD

Bericht door DDD »

Ik lees in de kerkbode (weer) een waarschuwing voor de vakantietijd. Ik vraag me af: waar zou zo'n dominee daar nu bij aan denken?

Ik heb nooit zo goed begrepen aan welke gevaren dan gedacht wordt. Gaat het om de zuip- en seksfeesten in Ibiza, Renesse of de Spaanse kusten? Ik denk dat de jongere die daarheen op vakantie gaat, zulke artikelen niet leest.

Bidden om veiligheid bij het bergwandelen en zwemmen in zee kan ik goed volgen. Maar ik heb zelf het idee dat er in het dagelijks leven toch niet minder maar eerder meer geestelijke gevaren dreigen dan in de vakantie.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

DDD schreef: 12 jul 2024, 19:55 Ik lees in de kerkbode (weer) een waarschuwing voor de vakantietijd. Ik vraag me af: waar zou zo'n dominee daar nu bij aan denken?

Ik heb nooit zo goed begrepen aan welke gevaren dan gedacht wordt. Gaat het om de zuip- en seksfeesten in Ibiza, Renesse of de Spaanse kusten? Ik denk dat de jongere die daarheen op vakantie gaat, zulke artikelen niet leest.

Bidden om veiligheid bij het bergwandelen en zwemmen in zee kan ik goed volgen. Maar ik heb zelf het idee dat er in het dagelijks leven toch niet minder maar eerder meer geestelijke gevaren dreigen dan in de vakantie.
Wat dacht je van een boottochtje over het water en een duik in een meer of kanaal met een sterke stroming? Of in je eentje bergwandelen in een gevaarlijk gebied, zonder benodigde spullen en uitrusting?
Het gaat hier meer om jezelf niet moedwillig in gevaar begeven, vermoed ik zo.
merel

Bericht door merel »

Wij gaan ons de komende week ook beraden of wij gaan. In de regio waar wij naar toe gaan is behoorlijk noodweer geweest en wij zouden ook een huttentocht gaan lopen.
Laatst gewijzigd door merel op 12 jul 2024, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
DDD

Bericht door DDD »

Dat is vervelend. Ik zou naar Noorwegen gaan met een vriend, maar ik vrees dat het toch Frankrijk wordt, gezien de geregelde regen. Maar goed, het duurt nog drie weken.
merel

Bericht door merel »

Dat is ook vervelend. Waar ergens in Frankrijk ga je dan heen?

Aankomende week hakken we ook de knoop door. Mogelijk wordt het dan ook Frankrijk. Nederland vind ik trouwens ook prima. Wat mij betreft blijven we thuis, maar dat is ook niet echt leuk voor de rest van de familie.
Laatst gewijzigd door merel op 12 jul 2024, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
DDD

Bericht door DDD »

Ik denk de Franse kust, bij Etretat, Yport, of verder naar beneden. Als het weer zo is als het nu is.

De voorkeur heeft overwegend droog en tussen de 20 en 25 graden met geregeld zon. Dus dat moeten we dan even zien tegen die tijd.
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef: 12 jul 2024, 21:12 Ik denk de Franse kust, bij Etretat, Yport, of verder naar beneden. Als het weer zo is als het nu is.

De voorkeur heeft overwegend droog en tussen de 20 en 25 graden met geregeld zon. Dus dat moeten we dan even zien tegen die tijd.
De scholenbond kan beter de vakanties gewoon wat naar wat later in het jaar verzetten.
merel

Bericht door merel »

Voor 2 personen is waarschijnlijk lastminute nog wel wat te vinden. Voor 6 personen wordt het lastiger. Daarnaast willen we dan ook nog een camping/ park waar onze tieners het ook leuk vinden.
DDD

Bericht door DDD »

Eens. Wij reizen met een camper en boeken niet van tevoren. Dat maakt wel verschil.
Plaats reactie