Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Ambtenaar

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef: 05 jul 2024, 16:22 Ik dacht altijd dat refo en GG-lid mannen waren. Zo zie je maar weer.

Los daarvan: ik zie totaal niet in waarom de opinie van vrouwen over het huishouden veel zwaarder zou moeten wegen, maar dat zal wel modern zijn.
Nee, dat past juist bij het traditionele rollenpatroon wat veel mensen uit de achterban voorstaan.
DDD

Bericht door DDD »

Ja, maar dan is mijn inzicht waarschijnlijk modern.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef: 05 jul 2024, 16:44
DDD schreef: 05 jul 2024, 16:22 Ik dacht altijd dat refo en GG-lid mannen waren. Zo zie je maar weer.

Los daarvan: ik zie totaal niet in waarom de opinie van vrouwen over het huishouden veel zwaarder zou moeten wegen, maar dat zal wel modern zijn.
Dat is de nieuwe hermeneutiek.
:D
Orchidee

Bericht door Orchidee »

refo schreef:
Orchidee schreef: 05 jul 2024, 13:03
Ad Anker schreef:Precies Merel. Mijn vrouw is Vanish-koningin (naast al haar andere superkwaliteiten, ik heb werkelijk een geweldige vrouw), we hebben altijd héél schone vlekvrije kleren aan, maar is er een makkelijkere manier? Nu las ik iets over een poeder in je wasmiddel. Werkt dat goed?
Ja ik ben omAfbeelding
Ik bestel af en toe 5 kg natriumPERcarbonaat.
Heb een grote kunststof lepel en doe 1 schep bij mijn 8kg/60 graden programma, alle vlekken gaan er altijd uit en het grauwheid verdwijnt ook uit het wasgoedAfbeelding
Blijf dus maar Vanish gebruiken, Ad. Dat goedje is het belangrijkste bestanddeel daarvan.
Het verschil zit hem in de prijs Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie