@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig

Wij hopen te gaan naar een camping in Italië. Via Uno Animo.
Het lijkt me anders wel aardig om jou een keer in je vakantie tenue tegen te komen, in plaats van in je gebruikelijke kloffieMaanenschijn schreef: ↑21 jun 2024, 09:08@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig.
En wij naar Vakanz pak HunsruckTiberius schreef: ↑21 jun 2024, 09:01Wij niet in ieder geval; we gaan naar Vakanz park Winterberg.J.C. Philpot schreef: ↑21 jun 2024, 08:53 Zijn er nog forummers die naar Vakanz park Bourgogne gaan?
Jammer dat je niet naar Walcheren komt.
Volgens mij heb jij trouwens dezelfde parkleider als vorig jaar, zag ik op facebook voorbij komen.J.C. Philpot schreef: ↑21 jun 2024, 09:12Het lijkt me anders wel aardig om jou een keer in je vakantie tenue tegen te komen, in plaats van in je gebruikelijke kloffieMaanenschijn schreef: ↑21 jun 2024, 09:08@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig.
![]()
Zou leuk zijn. Enig enthousiasme valt hem niet te ontzeggen.Tiberius schreef: ↑21 jun 2024, 09:28Volgens mij heb jij trouwens dezelfde parkleider als vorig jaar, zag ik op facebook voorbij komen.J.C. Philpot schreef: ↑21 jun 2024, 09:12Het lijkt me anders wel aardig om jou een keer in je vakantie tenue tegen te komen, in plaats van in je gebruikelijke kloffieMaanenschijn schreef: ↑21 jun 2024, 09:08@Philpot mij kom je daar niet tegen, maar dat is misschien wel plezierig… we zien elkaar al regelmatig.
![]()
Wat dacht je van een boottochtje over het water en een duik in een meer of kanaal met een sterke stroming? Of in je eentje bergwandelen in een gevaarlijk gebied, zonder benodigde spullen en uitrusting?DDD schreef: ↑12 jul 2024, 19:55 Ik lees in de kerkbode (weer) een waarschuwing voor de vakantietijd. Ik vraag me af: waar zou zo'n dominee daar nu bij aan denken?
Ik heb nooit zo goed begrepen aan welke gevaren dan gedacht wordt. Gaat het om de zuip- en seksfeesten in Ibiza, Renesse of de Spaanse kusten? Ik denk dat de jongere die daarheen op vakantie gaat, zulke artikelen niet leest.
Bidden om veiligheid bij het bergwandelen en zwemmen in zee kan ik goed volgen. Maar ik heb zelf het idee dat er in het dagelijks leven toch niet minder maar eerder meer geestelijke gevaren dreigen dan in de vakantie.
De scholenbond kan beter de vakanties gewoon wat naar wat later in het jaar verzetten.