Europese verkiezingen 2024
Re: Europese verkiezingen 2024
Vanmorgen vroeg al gegaan. Mijn man gaat zelf stemmen, zei hij. Ha, ha. Ik heb zijn komst al aangekondigd bij het stembureau. Leuke lui altijd.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ook stemmen uitgebracht. Mijn vrouw vindt het wel prima als ik ga.
- Niet meer zo actief -
Ik heb vandaag 2x CU gestemd en 1x SGP
Dat hoop ik ook, welke peiling?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Ik ga nog stemmen maar twijfel nog steeds tussen CU en SGP.
CU vind ik wat beter op rentmeesterschap en anti-populisme.
SGP vind ik Bijbelser op het gebied van ethische thema's.
Tsja...
CU vind ik wat beter op rentmeesterschap en anti-populisme.
SGP vind ik Bijbelser op het gebied van ethische thema's.
Tsja...
-
-
CU wordt consequent op 0 gepeild en de SGP regelmatig op 1. Mijn stemadvies is mede daarom SGP.
Dat zegt niet zoveel gezien de foutmarges die gehanteerd worden. Ik zou adviseren om je keuze te bepalen aan de hand van de inhoud.
-
Wel als het steeds zo is. Tel daarbij op dat de CU de laatste verkiezingen minder stemmen kreeg en minder campagne gevoerd heeft. Als jullie collega's of vrienden waren, dan had ik maandag op taart getrakteerd als de CU een zetel haalt.
Ik was stemmer 197 in mijn stembureau. En ik besloot op een oud-leerling te stemmen.
-
- Verbannen
Het is slechts een peiling, en ook nog eens van Maurice de Hond en niet van Ipsos. De marges zijn behoorlijk groot. Dus er valt helemaal niets van te zeggen.
@Janique heeft dus gewoon gelijk. Laten we maar geen menselijke berekeningen maken. Die kloppen zelden.
Mee eens hoor. Ik ben ook een euroscepticus, maar vind ook dat ik moet stemmen.huisman schreef: ↑06 jun 2024, 12:52CU is inderdaad de christelijke variant van GroenLinks. Gelukkig niet in hun Israël visie. Mijn stem gaat naar de SGP maar voor Europa stem ik altijd al zuchtende….ik ben jarenlang deels werkzaam geweest tussen mensen die hun salaris kregen van Europa.
Hun bruto salaris was gelijk aan hun netto salaris. Op papier was er een afdracht van zo’n 10% aan Europa.
Wat een rechtsongelijkheid.
- J.C. Philpot
Zojuist twee stemmen SGP uitgebracht.
En uiteraard zoals ik al jaren bij het stemmen doe mijn gebruikelijke grapje gemaakt. (Kunnen jullie nog adviseren wat ik moet stemmen? Ehhh, nee meneer, dat mogen we niet doen).
Erg flauw, maar ik blijf het leuk vinden.
En uiteraard zoals ik al jaren bij het stemmen doe mijn gebruikelijke grapje gemaakt. (Kunnen jullie nog adviseren wat ik moet stemmen? Ehhh, nee meneer, dat mogen we niet doen).
Erg flauw, maar ik blijf het leuk vinden.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Zojuist gestemd. Ben heel benieuwd naar de uitslag.
-
Ik ook, helaas een hoge opkomst.