Die kans is ook wel heel groot he

Ach, door het 'ik ben weer even klaar', 'forummer', 'bepaalde types' doe je redelijk hetzelfde he.HersteldHervormd schreef: ↑05 jun 2024, 09:49 Ik krijg bijna medelijden met de zelfingenomenheid van een forummer alhier.
Maarja, de cultuur op RF lijkt misschien een beetje op het RD; voor bepaalde types gelden geen maatregelen, zo lijk het.
Ik ben weer even klaar hier.![]()
Dat zou wel een mooie stap voor Twitter zijn ja. Het zou vele malen rustiger worden. Maar Elons verdiensten zouden te ver omlaag gaan waarschijnlijk.Wim Anker schreef: ↑05 jun 2024, 10:12 Als de EU zou regelen dat nickname's verboden zouden worden, uitingen dienen te gebeuren onder de eigen naam, zou dat wel fijn zijn.
Op X beklagen de "open vizier" posters zich veelal over de anonieme trollen.
Op Refoforum is het andersom.
t'kan verkeren. Tijd voor een kwartet denk ik.
Ik behoud me het recht voor om zelf te bepalen wat ik roep.
Ik ook. En dat ik een zeer verstandige vrouw heb klopt. (En de kans dat een verstandige man een (nog) verstandiger vrouw zoekt is inderdaad ook heel erg groot).
Mooi. Ik denk dat meerderen van ons beschikken over verstandiger vrouwen dan we zelf zijn.Wim Anker schreef: ↑05 jun 2024, 10:19Ik ook. En dat ik een zeer verstandige vrouw heb klopt. (De kans dat een verstandige man een (nog) verstandiger vrouw zoekt is inderdaad ook heel erg groot).
Tegelijk mogen we nu wel stoppen met mijn vrouw erbij te betrekken. Ze is er niet bij. (En ook niet onder een nick).
Ik benoem slechts wat ik waarneem, dat is zeker niet hetzelfde.Zeeuw schreef: ↑05 jun 2024, 09:54Ach, door het 'ik ben weer even klaar', 'forummer', 'bepaalde types' doe je redelijk hetzelfde he.HersteldHervormd schreef: ↑05 jun 2024, 09:49 Ik krijg bijna medelijden met de zelfingenomenheid van een forummer alhier.
Maarja, de cultuur op RF lijkt misschien een beetje op het RD; voor bepaalde types gelden geen maatregelen, zo lijk het.
Ik ben weer even klaar hier.![]()
Zo gaat dat vaker ja, bij sommige is de hoop opgegeven en word er niet meer gecorrigeerd.
Je hebt gelijk