Newton, gefeliciteerd!
Newton, gefeliciteerd!
Newton, gefeliciteerd met je benoeming tot moddereter! Ik zag je naam ineens in groen staan...
- Niet meer zo actief -
Re: Newton, gefeliciteerd!
Dit lijkt me wat voorbarig. De moderator ppet past mij niet zo goed, maar voor wat diep technische vragen heb ik blijkbaar wat rechten gekregen om in een afgeschermde discussie te reageren.Mannetje schreef:Newton, gefeliciteerd met je benoeming tot moddereter! Ik zag je naam ineens in groen staan...
Een toelichting hierop:
We gaan Refoforum op een aparte server zetten, los van het EMG-serverpark, vanwege veiligheidsredenen. EMG wil niet dat, als RF gehackt wordt, hun servers ook bloot staan aan aanvallen.
Binnen ons mod-team hebben we de technische expertise niet om zo'n migratie te begeleiden. Newton had eerder al aangeboden om ons daarbij te assisteren.
We zijn blij dat hij zich hiervoor wil inzetten. Hartelijk bedankt alvast, Newton.
We gaan Refoforum op een aparte server zetten, los van het EMG-serverpark, vanwege veiligheidsredenen. EMG wil niet dat, als RF gehackt wordt, hun servers ook bloot staan aan aanvallen.
Binnen ons mod-team hebben we de technische expertise niet om zo'n migratie te begeleiden. Newton had eerder al aangeboden om ons daarbij te assisteren.
We zijn blij dat hij zich hiervoor wil inzetten. Hartelijk bedankt alvast, Newton.
Mooi dat je het beroep mocht aannemen Newton, hopelijk merken we niks van jouw activiteiten 

Ik denk dat we elkaar al een beetje kennen...
Gefelicteerd.
Ik zou dit werk nooit kunnen doen!
Gefelicteerd.
Ik zou dit werk nooit kunnen doen!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Je nickname in het groen is al een hele prestatie, maar je nickname in het rood...
Dat is de droom van iedere forummer.
Veel succes newton, en de rest van de admins. Krijgen we gelijk wat layout vernieuwingen? Want RF begint wel gedateerd te worden, maar misschien is dat inherent aan de gereformeerde gezindte.
Dat is de droom van iedere forummer.
Veel succes newton, en de rest van de admins. Krijgen we gelijk wat layout vernieuwingen? Want RF begint wel gedateerd te worden, maar misschien is dat inherent aan de gereformeerde gezindte.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gefeliciteerd met je promotie!
Voer maar niet teveel vernieuwingen door. Dat kan nogal gevoelig liggen..
-
Hoeveel keer zou newton afgewezen zijn door het RF curatorium voordat hij aangenomen is tot de roeping van moddereter? 

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Dat zijn toch geen zaken om mee te spotten?
Ik ben niet gepromoveerd. Mijn naam heeft een ander kleurtje gekregen omdat ik als techneut wat verstand heb van de techniek op de achtergrond. In mijn zakelijke titel komt het woord ‘engineer’ voor, maar dat vertaal ik meestal maar gewoon naar ‘monteur’, dus iets als een rekenaar-monteur.Bourdon16 schreef:Gefeliciteerd met je promotie!
Vandaag lijk je wel een stoplicht, eerst groen, dan rood 

- Niet meer zo actief -
't Is een soort corvee voor gevorderden.newton schreef: ↑31 mei 2024, 18:35Ik ben niet gepromoveerd. Mijn naam heeft een ander kleurtje gekregen omdat ik als techneut wat verstand heb van de techniek op de achtergrond. In mijn zakelijke titel komt het woord ‘engineer’ voor, maar dat vertaal ik meestal maar gewoon naar ‘monteur’, dus iets als een rekenaar-monteur.Bourdon16 schreef:Gefeliciteerd met je promotie!
En de leerling die gisteren bij mij zijn corvee bij elkaar verdiende, zag dat niet als een promotie.
-
Nadat de hoogtijdagen geweest zijn mag dat weer toch?
Waarom zou het nu dan wel mogen?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.