Helemaal eens Bertiel.
Ook met Tib trouwens.
Helemaal eens Bertiel.
Heb jij al een slotenmaker gevonden?
Op grond van deze argumentatie zou de toekomst al somber zijn sinds de geboorte van alle GG leden.Erskinees schreef: ↑28 mei 2024, 18:32 Ik zie de toekomst van de GG vrij somber in. Een groep mannen die kunstmatig hindernissen opgooit en niet doet aan procesverbetering. Want het is bidt én werkt. Wanneer een manager alle sollicitanten moet afwijzen, wijzigt hij de vacaturetekst, procedures en richt hij de gesprekken anders in.
Kun jij uitleggen waarom je mijn vorige post 'vroom gepraat' vindt?
Dat vind hij, en de rest, ook heus wel.
Morgen is er toch nog een hele dag. Het hoeft toch niet bij 1 te blijven?HersteldHervormd schreef: ↑28 mei 2024, 18:59Dat vind hij, en de rest, ook heus wel.
Maar vandaar dat ik de teksten uit Klaagliederen totaal niet begrijp.
Daarnaast vind ik het ook fors om te beweren dat de Heere het gewild heeft dat er slechts één student toegelaten mocht worden. Ik vind dat spek en spek glad ijs.
Het is feitelijk net zo glad ijs om te beweren dat er mannen zijn geweest die God wel geroepen heeft, maar door het curatorium zijn tegengehouden.HersteldHervormd schreef: ↑28 mei 2024, 18:59Dat vind hij, en de rest, ook heus wel.
Maar vandaar dat ik de teksten uit Klaagliederen totaal niet begrijp.
Daarnaast vind ik het ook fors om te beweren dat de Heere het gewild heeft dat er slechts één student toegelaten mocht worden. Ik vind dat spek en spek glad ijs.