Hmm op mijn geheime camera leek de keus tomaten- of aspergesoep.GerefGemeente-lid schreef: ↑27 mei 2024, 14:44Ik begreep dat je kunt kiezen uit zwarte inktvissoep of witte champignonsoep.
Vergadering curatorium Gereformeerde Gemeenten D.V. 2024
-
Re: Vergadering curatorium Gereformeerde Gemeenten D.V. 2024
MGG schreef: ↑27 mei 2024, 14:52Hmm op mijn geheime camera leek de keus tomaten- of aspergesoep.GerefGemeente-lid schreef: ↑27 mei 2024, 14:44Ik begreep dat je kunt kiezen uit zwarte inktvissoep of witte champignonsoep.
Waar slaat dat nu allemaal op?? Kan er een slotje op totdat er ECHT nieuws te melden is aub ?
Kom op niet gelijk een slotje. Een beetje humor kan geen kwaad hoor.GerGem schreef: ↑27 mei 2024, 15:18MGG schreef: ↑27 mei 2024, 14:52Hmm op mijn geheime camera leek de keus tomaten- of aspergesoep.GerefGemeente-lid schreef: ↑27 mei 2024, 14:44Ik begreep dat je kunt kiezen uit zwarte inktvissoep of witte champignonsoep.
Waar slaat dat nu allemaal op?? Kan er een slotje op totdat er ECHT nieuws te melden is aub ?
Kan, maar dat doen we nu even niet. Er kan natuurlijk elk moment nieuws komen...GerGem schreef: ↑27 mei 2024, 15:18MGG schreef: ↑27 mei 2024, 14:52Hmm op mijn geheime camera leek de keus tomaten- of aspergesoep.GerefGemeente-lid schreef: ↑27 mei 2024, 14:44Ik begreep dat je kunt kiezen uit zwarte inktvissoep of witte champignonsoep.
Overigens: houd het met elkaar een beetje goed hier.
Er zit zelfs iemand met een webcam. Live zien wie er naar binnen gaan.
Zit er echt iemand met webcam?
-
De spanning is voelbaar…
De een reageert geagiteerd op een ander; die de spanning verdrijft met smaakvolle humor. Een volgende beweert te beschikken tot prive camera beelden. Weer een ander kan de spanning niet meer aan en schreeuwt bijna of er al nieuws is. Geduld, geduld geduld, is het devies van een verstandig man. De slotenmakers worden intussen ook opgetrommeld, die kan zo niet langer, toch? Jawel, vinden de beheerders. Die voeren overigens de spanning nog extra op door te melden dat nieuws ieder moment naar buiten gebracht kan worden.
De privebeelden zijn intussen gedeeld. Ze zijn bijna niet van echt te onderscheiden. Maar zijn de beelden wel echt live?
De een reageert geagiteerd op een ander; die de spanning verdrijft met smaakvolle humor. Een volgende beweert te beschikken tot prive camera beelden. Weer een ander kan de spanning niet meer aan en schreeuwt bijna of er al nieuws is. Geduld, geduld geduld, is het devies van een verstandig man. De slotenmakers worden intussen ook opgetrommeld, die kan zo niet langer, toch? Jawel, vinden de beheerders. Die voeren overigens de spanning nog extra op door te melden dat nieuws ieder moment naar buiten gebracht kan worden.
De privebeelden zijn intussen gedeeld. Ze zijn bijna niet van echt te onderscheiden. Maar zijn de beelden wel echt live?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
Die Fiat stond twee uur geleden ook al te wachten midden op de weg. Blijkbaar duurt dit gesprek wat langer...HHR schreef: ↑27 mei 2024, 15:49 Er zit zelfs iemand met een webcam. Live zien wie er naar binnen gaan.
De fotograaf is een nieuwe lens aan het halen om de volledige groep nieuwe kandidaten op de foto te kunnen krijgen.HersteldHervormd schreef: ↑27 mei 2024, 15:56 De spanning is voelbaar…
Zodra de fotograaf is gearriveerd worden alle namen vrijgegeven.
Na de foto gaan ze met een xxl touringcar naar een n.n. hotel.
Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder te halen.
Ik ben er klaar mee vrienden. Gedraag je alsjeblieft eens een keertje!
Uit het RD:
Het curatorium van de Theologische School van de Gereformeerde Gemeenten (GG) heeft maandag één student toegelaten tot de predikantenopleiding. Het betreft G.J. van der Ende uit Borssele.
Van der Ende (37) is servicemanager bij Siemens. Tevens is hij diaken in de gg te Borssele. Van der Ende is getrouwd en heeft vijf kinderen.
-
is dit een alleen feiten topic?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Neen het. Er mag meer besproken worden. Maar wel op een goede toon en conform HC vr./ant. 112: 'ook mijns naasten eer en goed gerucht naar mijn vermogen voorsta en bevordere.'
Maar dat geldt dit hele forum, uiteraard.
Maar dat geldt dit hele forum, uiteraard.