JIJ gaat trouwen?? Meestal ben je dan met z'n tweeentakkie schreef:[font=Verdana] [/font]Ik ga trouwen :shock: :shock: :shock:

Maarre, da's goed nieuws

Is altijd leukLizzy schreef:Eva schreef:JIJ gaat trouwen?? Meestal ben je dan met z'n tweeentakkie schreef:[font=Verdana] [/font]Ik ga trouwen :shock: :shock: :shock:
Maarre, da's goed nieuws
hahaha je doet net of je van niets weet?!? :shock:
Ach ja het trekt niet zo meer. Wie weet komt dat weer.Eva schreef:Is altijd leukLizzy schreef:Eva schreef:JIJ gaat trouwen?? Meestal ben je dan met z'n tweeentakkie schreef:[font=Verdana] [/font]Ik ga trouwen :shock: :shock: :shock:
Maarre, da's goed nieuws
hahaha je doet net of je van niets weet?!? :shock:
Leuk dat jij trouwens ook weer eens op het forum bent/post!
http://smile.smilies.nl/444.gifAfgewezen schreef:Hé, hoe kom jij aan die laatste smiley, Pim?
Mijn knie nog steeds niet goed is, en dat ik daarom op 31 januari a.s.lammert schreef:- ik gisteren (14 nov. 2005) door mijn knie gezakt ben en gevallen ben
- toen ik op de grond lag merkte dat mijn knie "op slot zat"
- na wat te rommelen met de knieschijf de knie weer los was
- die knie nu heeeeeeel dik geworden is en stijf
- ik bang ben dat de binnenste meniscus kapot is
- ik vandaag maar even naar de huisarts ga
- en ook krukken ga halen want ik kan bijna niet meer lopen
- ik hopelijk nog wel heelhuids bij de auto kan komen zonder weer neer te storten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervelend voor je Lammert. Is er op een foto niks te zien?lammert schreef:Mijn knie nog steeds niet goed is, en dat ik daarom op 31 januari a.s.lammert schreef:- ik gisteren (14 nov. 2005) door mijn knie gezakt ben en gevallen ben
- toen ik op de grond lag merkte dat mijn knie "op slot zat"
- na wat te rommelen met de knieschijf de knie weer los was
- die knie nu heeeeeeel dik geworden is en stijf
- ik bang ben dat de binnenste meniscus kapot is
- ik vandaag maar even naar de huisarts ga
- en ook krukken ga halen want ik kan bijna niet meer lopen
- ik hopelijk nog wel heelhuids bij de auto kan komen zonder weer neer te storten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een kijkoperatie krijg aan de knie om te ontdekken wat er mis is.