UDP-poort scan attack vanaf ip-adres 145.58.33.69
UDP-poort scan attack vanaf ip-adres 145.58.33.69
Het is zelfs zo erg dat ik met die computer niet kan internetten. Er draait een virusscanner en een firewall. Het linke is dat op de pc die het wel doet de boel niet goed beveiligt is. Kan ik een anti-attack uitvoeren ofzo? Of moet ik het maar op een christelijke manier uitzitten?
Misschien zitten op http://www.helpmij.nl deskundiger mensen. In ieder geval zijn er op dat gebeid meer mensen actief aan het meelezen en posten daar.
Re: UDP-poort scan attack vanaf ip-adres 145.58.33.69
gewoon terug attacken. Met een een hoop apestaarten of zo.Kaw schreef:Het is zelfs zo erg dat ik met die computer niet kan internetten. Er draait een virusscanner en een firewall. Het linke is dat op de pc die het wel doet de boel niet goed beveiligt is. Kan ik een anti-attack uitvoeren ofzo? Of moet ik het maar op een christelijke manier uitzitten?
wat gebeurd er als ik dat ip adres in mijn explorer intik?
Ja, de SGP-uitzending op netwerk. De draadloze router hier op het apartementenboerderijtje is zelfs over zijn nek gegaan.
Zal de server geinfecteerd zijn?
Zal de server geinfecteerd zijn?
Laatst gewijzigd door Kaw op 11 jan 2006, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Omdat je firewall en virusscanner je berichten geven over een attack. Altans die van mij wel. Volgens mij staat die berichtgeving standaard uit, maar ik vind het altijd wel interessant.jacob schreef:komt er een sterke arm uit je monitor die je een oorvijg verkoopt :roll:Pim schreef:Hoe kom je er achter dat je ge-attacked wordt?