Aha, heb ik ook weer wat geleerd. 5.45 betekend deze siteAnselmus schreef:Mooi werk. Vanochtend liep ik ook een kwart marathon (weet ik nu na jouw post). Ik had anderhalve minuut meer nodig dan jij.FlyingEagle schreef: ↑06 apr 2024, 19:26 Ja, heel tevreden 1.00.26
PR op de 10km verbeterd 55:22
Mooie route door het ‘paradijs’ wel heel modderig dus moest soms flinke modderpoelen ontwijken.
Wat je met pace bedoeld weet ik niet![]()
Bij pace meet je in hoeveel tijd je gemiddeld een kilometer rent. Zal bij jou dan rond 5:30 liggen schat ik. https://hardloopschema.nl/v2/index.php/ ... alculator/
Wat doen we vandaag?
- FlyingEagle
Re: Wat doen we vandaag?
- Dodo
Gisteravond mogen assisteren bij de geboorte van drie lammetjes. Prachtig! En smerig.
Zonsverduistering meemaken vanmiddag. Het is nu bewolkt maar ze geven aan dat het vanmiddag helder wordt.
Vanmorgen dochter naar Schiphol gebracht, uitwisseling met een school in Hongarije. Ze zit nu 10 kilometer boven Duitsland
..

De foto’s zijn van de middag dus daar sta ik iig niet op.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maar jij was toch ook bij de BhP-dag? Of schat ik dat verkeerd in?
Zelfs 2 maar die zitten aan de andere kant van het CGK spectrum. M.a.w. ze staan niet op de foto

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Een teamdag, met in de middag aan de slag met paarden. Bijzondere en leuke ervaring. Morgen met een ander team door de bollenstreek fietsen.
Nu is je kans KDD !