Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Zojuist weer een lekker dipje in de Oosterschelde gedaan.
Zeeuw woont niet in Vlaardingen en is geen loodgieter

Nee, gezien de lekke cv-ketel onlangs is dat laatste zeker waar. Het eerste ook wel overigens.
Deels gewerkt. Ik werd gebeld door een ziek en benauwd kind. Ik ben daarom naar huis gegaan. Morgen en donderdag even wat uren inhalen. Vanavond gesport.
Vanavond een Vesper 'meegemaakt' over de woorden van de Heere Jezus tot z'n moeder en vriend. Ik gebruik nu toch ook het woord ontroerend, een ander woord past niet.
Met een kleinzoon naar de dierentuin. Voor zijn verjaardag. Zo gezellig.
-
dat zijn de beste cadeaus!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Wat een heerlijk cadeau! Een fijne, gezellige dag gewenst voor jullie beiden, en natuurlijk van harte gefeliciteerd.
Ik ben opgegroeid zonder grootmoeders, maar wij hadden een schat van een buurvrouw die veel vergoedde. Zij nam mij voor mijn verjaadag mee naar de stad, of inderdaad, naar de dierentuin. Ik denk daar nog steeds met dankbaarheid aan terug. Herinneringen zijn wat mij betreft de de beste cadeau's.
-
Vanavond het paasfeest van de basisschool van mijn nichtje. Wat hebben vooral de kinderen uit volle borst gezongen, klonk prachtig al die kinderstemmetjes!
Zitten genieten van een kleutertje op de voorste rij die met open mond aandachtig naar de directeur zat te luisteren die het verhaal vertelde. Ze liet zich niet afleiden door alle andere draaiende en wiebelende kleuters om haar heen.
Zitten genieten van een kleutertje op de voorste rij die met open mond aandachtig naar de directeur zat te luisteren die het verhaal vertelde. Ze liet zich niet afleiden door alle andere draaiende en wiebelende kleuters om haar heen.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
aggieoudje schreef: ↑27 mar 2024, 21:08 Vanavond het paasfeest van de basisschool van mijn nichtje. Wat hebben vooral de kinderen uit volle borst gezongen, klonk prachtig al die kinderstemmetjes!

- Lilian1975
Ja klopt. De panda blijft leuk.
Ik geef alle 3 de kleinkinderen een abonnement voor hun verjaardag. En mezelf doe ik er ook een kado. Dan kunnen we wat vaker gaan
Ik geef alle 3 de kleinkinderen een abonnement voor hun verjaardag. En mezelf doe ik er ook een kado. Dan kunnen we wat vaker gaan