Even voor de duidelijkheid. Het gaat om een 2-persoons huisje zonder vaatwasser en wasmachine.

Even voor de duidelijkheid. Het gaat om een 2-persoons huisje zonder vaatwasser en wasmachine.
Deze camping ken ik. DDD ben je er ook geweest?DDD schreef: ↑06 jan 2024, 22:13 Ik kijk mijn ogen uit. Dat kan via Novasol echt goedkoper.
Of hier:
www.campinglefontdumerle.com
Nee, dit zijn superdeluxe 6 persoonshuisjes. https://www.gezinsparken.nl/christelijk ... ommodaties
Ik had niet voor niets een gezichtje bij gezet. Ik mis vaak wat extra gegevens om te kunnen vergelijken. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 1, 3, 5 en 7 jaar) dan heb je een goede baan. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 20, 22, 24, 26 jaar) dan is het een koopje. Ik bedoel dus te zeggen er zijn meer gegevens nodig om een goed vergelijk te maken.HHR schreef: ↑06 jan 2024, 22:16Nee, dit zijn superdeluxe 6 persoonshuisjes. https://www.gezinsparken.nl/christelijk ... ommodaties
Maar voor een vakantie met een gezin is het serieus geld.
Dat kan heel veel schelen inderdaad! Op heel warme dagen gaan wij vaak in de ochtend verder naar boven om de rest van de dag 'uit te zitten'. Op werkdagen nemen we de laptop mee en werken we gewoon verder. Het is een vorm van heel bijzondere home-office.Terri schreef: ↑04 jan 2024, 21:33Wij zaten ooit bij het Ledromeer en waren verbaasd als we naar 'beneden' reden hoeveel dat scheelde in temperatuur.Delftenaar schreef: ↑04 jan 2024, 13:20 Die meren liggen nog in de Alpen. Veel meer dan 30 graden wordt het normaliter niet.
In 2006 was onze eerste sneeuwvakantie ( niet iedereen doet aan skiën of boarden) en was in Tsjechië. Dit kwam omdat onze zoon die op de Calo zat voor het eerst in 2005 naar Tsjechië ging wintersporten. Toen werd er een kooltje aangestoken.Edelweiss schreef: ↑08 jan 2024, 15:55Dat kan heel veel schelen inderdaad! Op heel warme dagen gaan wij vaak in de ochtend verder naar boven om de rest van de dag 'uit te zitten'. Op werkdagen nemen we de laptop mee en werken we gewoon verder. Het is een vorm van heel bijzondere home-office.Terri schreef: ↑04 jan 2024, 21:33Wij zaten ooit bij het Ledromeer en waren verbaasd als we naar 'beneden' reden hoeveel dat scheelde in temperatuur.Delftenaar schreef: ↑04 jan 2024, 13:20 Die meren liggen nog in de Alpen. Veel meer dan 30 graden wordt het normaliter niet.
(Het is lastig om me dat nu in te denken, er ligt een enorm pak sneeuw en de temperatuur ligt rond de -12)
Over vakantie gesproken: zijn er hier ook wintersporters?
Wat klinkt dit goed!Terri schreef: ↑08 jan 2024, 16:20 In 2006 was onze eerste sneeuwvakantie ( niet iedereen doet aan skiën of boarden) en was in Tsjechië. Dit kwam omdat onze zoon die op de Calo zat voor het eerst in 2005 naar Tsjechië ging wintersporten. Toen werd er een kooltje aangestoken.
Het was toen gelijk 'raak' , daarna, praktisch elk jaar naar de sneeuw geweest, tot 2020 vlak voor de Corona-periode.
Overigens vanaf 2009 meestal Oostenrijk, het Voralgebergte.
Heel mooie tijd was dat. Oppassen op onze kleinkinderen o.a. en genieten van de natuur, zo indrukwekkend.
Hoezo is het dan een koopje?CvdW schreef:Ik had niet voor niets een gezichtje bij gezet. Ik mis vaak wat extra gegevens om te kunnen vergelijken. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 1, 3, 5 en 7 jaar) dan heb je een goede baan. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 20, 22, 24, 26 jaar) dan is het een koopje. Ik bedoel dus te zeggen er zijn meer gegevens nodig om een goed vergelijk te maken.HHR schreef: ↑06 jan 2024, 22:16Nee, dit zijn superdeluxe 6 persoonshuisjes. https://www.gezinsparken.nl/christelijk ... ommodaties
In de zin van: ze kunnen het betalen.Orchidee schreef: ↑11 jan 2024, 09:52Hoezo is het dan een koopje?CvdW schreef:Ik had niet voor niets een gezichtje bij gezet. Ik mis vaak wat extra gegevens om te kunnen vergelijken. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 1, 3, 5 en 7 jaar) dan heb je een goede baan. Ga je met 6 personen (vader, moeder en kinderen 20, 22, 24, 26 jaar) dan is het een koopje. Ik bedoel dus te zeggen er zijn meer gegevens nodig om een goed vergelijk te maken.HHR schreef: ↑06 jan 2024, 22:16Nee, dit zijn superdeluxe 6 persoonshuisjes. https://www.gezinsparken.nl/christelijk ... ommodaties
Ik zou mijn kinderen nooit mee laten betalen aan de vakantie. Op die leeftijd is het al enorm gezellig dat ze mee willen.