Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Mijn abonnement op de Saambinder opgezegd.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Artikel van dr. Janse.
De reden bij het opzeggen ook kenbaar gemaakt? Anders kan de redactie niets met je proteststem.
Is het een artikel in de huidige Saambinder?
Is het een artikel in de huidige Saambinder?
- Niet meer zo actief -
Dat gaat wel gebeuren ja. Verder had ik het hier misschien niet moeten zeggen.
Over de verontruste vrijgemaakten. Zelfs zij worden veroordeeld. Verder zou ik zeggen: lees het artikel!
Er hebben toch wel gekkere artikelen in gestaan. Ik vind het wel leuk om het een beetje bij te houden, maar ik lees hem in stapels, als ik in een goed humeur ben.
Ik lees hem trouw, maar niet altijd alle artikelen. Wel de boekaankondigingen. En ik kijk welke predikant(en) bij mijn ouders voorgaan.
- Niet meer zo actief -
-
Vind het wat bijzonder dat ze zich nergens bij aansluiten, op Vroomshoop na dan.
Zouden goed in de CGK passen en in de HHK zouden ze ook wel een plek kunnen krijgen.
Zouden goed in de CGK passen en in de HHK zouden ze ook wel een plek kunnen krijgen.
Ik snap dat wel. Qua cultuur en ligging passen ze goed in de CGK (niet in de HHK), maar daar spelen op korte termijn dezelfde kwesties als waarom ze niet met de NGK mee wilden.Geytenbeekje schreef: ↑21 dec 2023, 21:34 Vind het wat bijzonder dat ze zich nergens bij aansluiten, op Vroomshoop na dan.
Ze passen iig niet in de CGK van 1892. Maar helaas geldt dat voor veel CGK’ers van 2023. Ook voor jou @Tiberius ?Tiberius schreef: ↑21 dec 2023, 22:34Ik snap dat wel. Qua cultuur en ligging passen ze goed in de CGK (niet in de HHK), maar daar spelen op korte termijn dezelfde kwesties als waarom ze niet met de NGK mee wilden.Geytenbeekje schreef: ↑21 dec 2023, 21:34 Vind het wat bijzonder dat ze zich nergens bij aansluiten, op Vroomshoop na dan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.