Wat is jefavoriete bier?????

Wat is je favoriete bier?

Grolsch
13
32%
Heineken
19
46%
Dommelsch
1
2%
Bavaria
2
5%
Brouw Meester
4
10%
Amstel
2
5%

Totaal aantal stemmen: 41

Unionist

Bericht door Unionist »

Breekijzertje schreef:
Unionist schreef:Vanwege die rood-langharige zeker.
Hmmmmm.......val niet zo op mannen............
Oh, ik dacht aan een rood-langharige vrouw, eigenlijk. Die plegen aan de bar te staan in duister Dublin. En ze heten dan Eireen of Maire of zo.

Ze zien er zo'n beetje uit als Lassie (niet het hondje, maar onze medeforummer)
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik vind Heineken oud bruin wel lekker. (echt vrouwen pils zeg maar :D )
Verder vind ik op zijn tijd een pilsje wel lekker, maar ik kan nooit een heel flesje op. Dus doe ik het zo, ik zie dat iemand bier drinkt, vraag ik of ik een flesje mag aanbreken en hij de rest op wil drinken.
Dit doe ik bij mijn vriend en nog 1 of 2 goede kennissen. Het is niet zo dat ik de pub in loop en kijk wie er bier drinkt
:wink:

Overigens mag ik van mijn moeder geen bier drinken thuis. Staat niet zo netjes voor een meisje..... :mrgreen:

Meestal schooi ik wel de schuimkraag van memento.....

Die drinkt pas apart bier, kun je in Nederland maar op 2 of 3 plaatsen krijgen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Unionist

Bericht door Unionist »

vlinder schreef: Die drinkt pas apart bier, kun je in Nederland maar op 2 of 3 plaatsen krijgen....
Ja, ik ook. Op de andere plaatsen moet ik het kópen.
vlinder

Bericht door vlinder »

Unionist schreef:
vlinder schreef: Die drinkt pas apart bier, kun je in Nederland maar op 2 of 3 plaatsen krijgen....
Ja, ik ook. Op de andere plaatsen moet ik het kópen.
voor de duidelijkheid: bij krijgen lees kopen :P
memento

Bericht door memento »

Niets boven een goeie 'Irish stout'... (helaas nergens in de buurt van Ridderkerk te koop :()
Unionist

Bericht door Unionist »

memento schreef:Niets boven een goeie 'Irish stout'... (helaas nergens in de buurt van Ridderkerk te koop :()
Oké, dan kom je bij mijn Guineess-verhaal. Nee, dat is inderdaad haast nergens meer te koop. We hebben hier een goeie Irish pub, dat scheelt.
Maar die heb je in Rotjeknor toch ook wel?
memento

Bericht door memento »

Unionist schreef:
memento schreef:Niets boven een goeie 'Irish stout'... (helaas nergens in de buurt van Ridderkerk te koop :()
Oké, dan kom je bij mijn Guineess-verhaal. Nee, dat is inderdaad haast nergens meer te koop. We hebben hier een goeie Irish pub, dat scheelt.
Maar die heb je in Rotjeknor toch ook wel?
Guiness is bij de betere slijterij (bv Mitra) wel te koop hoor, althans, op Rkerk wel.

In centrum Rdam zitten 2 Irish pubs op een kluitje. Heerlijk, zo'n verse pint Irish stout van de tap. Alleen op vrijdag/zaterdagavond moet je er niet komen, dan is t een takke-herrie. Op andre dagen een gezellige en beschaafde tent.
plebe

Bericht door plebe »

Tip voor de veluwnaren:
In Ermelo is een speciaalzaak in bieren (honderden soorten!) Fantastisch gewoon!!!

Geniet-drink met mate!
Gelooft het evangelie en bekeert u !
vlinder

Bericht door vlinder »

In ermelo heeft memento laatst ook wat van dat irisch stout ingeslagen.
Je bedoelt bij die busgarage :idea:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Waar is hertog jan in het lijstje?
refo

Bericht door refo »

Dat is hetzelfde als Dommelsch:

Interbrew Nederland N.V. maakt onderdeel uit van het beursgenoteerde InBev dat met een portfolio van meer dan 200 merken in 120 landen en met meer dan 77.000 medewerkers, tot de absolute wereldtop van brouwers behoort.

Interbrew Nederland is, met een aandeel van ruim 16% en groeiend, de tweede speler op de Nederlandse markt. We voeren onder meer de biermerken Dommelsch, Hertog Jan, Beck’s, Oranjeboom, Jupiler, Hoegaarden en Leffe. Onze nummer 2 positie stelt ons in staat om als uitdager van de markt op te treden. Innovaties als het Kelderbier Telemeetsysteem en innovatieve introducties als Hertog Jan “Dilemma van Arcen” geven hier invulling aan.

Het hoofdkantoor van Interbrew Nederland is gevestigd in Breda. Verder bestaat onze onderneming uit de Dommelsche Bierbrouwerij in Dommelen, de Hertog Jan Brouwerij in Arcen, twaalf horecavestigingen verspreid over het land, twee regiokantoren en een landelijk distributiecentrum. In totaal werken bij Interbrew Nederland zo'n 900 medewerkers op uiteenlopende functies.
refo

Bericht door refo »

Overigens klopt de titel van dit topic niet. De vraag gaat over 'bier' terwijl je mag stemmen op merken pils.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

refo schreef:Overigens klopt de titel van dit topic niet. De vraag gaat over 'bier' terwijl je mag stemmen op merken pils.
Ik drink het spul. Analyseren laat ik aan Refo over :mrgreen:
MS

Bericht door MS »

HERTOG JAN!
Leonius

Bericht door Leonius »

MS schreef:HERTOG JAN!
Precies! Waar blijft die?? :roll: :cry: :x :shock:
Plaats reactie