Minder op internet zitten? Lekker lezen 's avonds? Ademhalingsoefeningen? Toch proberen wat beweging en zonlicht door de dag te krijgen?
Wat is/zijn je laatste verlies(zen)?? 2
Re: Wat is/zijn je laatste verlies(zen)?? 2
O wat naar voor je. Hoe komt het denk je. Te vol hoofd? Te veel piekeren?
E;en ding heb ik geleerd: Blijf niet wakker liggen, als ik voel dat ik niet in slaap raakt, sta ik na een 20 op luister wat naar muziek, lees een saai boek totdat ik slaperig wordt.
Ik val niet in slaap als ik ergens heen geweest ben 's-avonds. Nu ik dat weet, ga ik geen 2 avonden achter elkaar weg bijvoorbeeld.
Ik ken u niet persoonlijk, maar het feit dat je midden in de nacht met je gedachten bij "refoforum" bent, lijkt me niet helemaal gezond. Eist het wellicht teveel aandacht op?
Nee, dat zou echt niet goed zijn.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Helaas voor mij herkenbaar Dia.
Alle goede raadgevingen ten spijt, het is een grillig gebeuren.
Misschien slaap je vannacht beter, dat wil bij mij nog wel eens zo zijn na zo'n nacht met minimum aan slaap.
Doordat er minder lichamelijke activiteiten zijn, is je lichaam niet 'moe' en je geest wel. Heel lastig.
Onze Israëlische vlag incl de vlaggenstok.
Van ons huis gestolen.
Van ons huis gestolen.
Wat goed dat jullie hem hadden hangen en wat confronterend dat 'ie weg is. @psalm, het is afgelopen weken toch wel duidelijk geworden dat Jodenhaat zich niet beperkt tot moslims? Iets met lichtelijk en onverhoord...
Heel wat kuub water uit de achtertuin. De vandaag aangeschafte vuilwaterpomp heeft zijn eerste uren wel gemaakt.
- Niet meer zo actief -
Inmiddels definitief na een 'pauze':
Het verlies van iemand in ons gezin na bijna 3 jaar verkering.
Dat vind ik altijd weer ingewikkeld, we hebben dat eerder na 3 jaar verkering meegemaakt. Zo iemand heeft zich al zo 'ingeburgerd'. En dan ineens 'weg'.
Gewoon een rouwproces.
Het verlies van iemand in ons gezin na bijna 3 jaar verkering.
Dat vind ik altijd weer ingewikkeld, we hebben dat eerder na 3 jaar verkering meegemaakt. Zo iemand heeft zich al zo 'ingeburgerd'. En dan ineens 'weg'.
Gewoon een rouwproces.
-
zo dan, dat is inderdaad heftig! Sterkte ermee.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.