Rust op het forum
Precies. En over de vroegere ambtsdragers van een forum uit het verleden moeten we ook niet respectloos schrijven!
Kan iemand van de admins trouwens aangeven hoe het zit met bezoekersaantallen en geregistreerde gebruikers (en hoe actief die zijn) van OSW en het nieuwe forum? Is het statistisch gezien ook rustiger geworden en komen er minder mensen op dit forum?
Zo ja, wat kunnen we daar dan aan doen?
Kan iemand van de admins trouwens aangeven hoe het zit met bezoekersaantallen en geregistreerde gebruikers (en hoe actief die zijn) van OSW en het nieuwe forum? Is het statistisch gezien ook rustiger geworden en komen er minder mensen op dit forum?
Zo ja, wat kunnen we daar dan aan doen?
en natuurlijk moet je heel veel respect hebben voor de nog bestaande forumswim schreef:Nou ja.... fijn was het niet altijd..Pim schreef:Laten we nu maar weer stoppen met modder gooien naar OSW. We hebben er jarenlang fijn onderdak gehad.
Gaat er nu een forumregel komen die het verbiedt om respectloos te schrijven over niet meer bestaande fora?

Wacht even: ik heb denk ik een paar dingen gemist. Kan je het wat verduidelijken?refo schreef:Niet echt. Maar een ambtsdrager heeft wel de trigger overgehaald voor het genadeSCHOT.Leonius schreef:Waren er op het oude forum ook ambtsdragers actief?Marnix schreef:Precies. En over de vroegere ambtsdragers van een forum uit het verleden moeten we ook niet respectloos schrijven!
Het lijkt me niet slim om dat verhaal hier te gaan bespreken. Laten we betreffende ambtsdrager niet nodeloos voor het hoofd stoten door hier uitgebreid over betreffend voorval te gaan discussieren (ook al snappen we m niet helemaal)...Hendrikus schreef:Wat is dit nou weer voor Tale? Dit snappen we echt niet.refo schreef: Maar een ambtsdrager heeft wel de trigger overgehaald voor het genadeSCHOT.
U rap po rteert dit toch niet aan anderen hè?
Ik vond het refotrepunt.nl ook best heel leuk! Daar werd in het begin heel loeistrak gemodereerd. Ik ben er in 2000 een keer afgegooid en al mijn postings verwijderd. Toen sloegen heel wat reacties in discussies ineens nergens meer op...
Affijn, tot op heden heb ik nog geen forum gevonden waar ik het leuker vond dan OSW/RF. Dus blijft dit mijn stamkroeg!
Affijn, tot op heden heb ik nog geen forum gevonden waar ik het leuker vond dan OSW/RF. Dus blijft dit mijn stamkroeg!
nou slaan ze bij jou toch al gauw nergens opUnionist schreef:Ik vond het refotrepunt.nl ook best heel leuk! Daar werd in het begin heel loeistrak gemodereerd. Ik ben er in 2000 een keer afgegooid en al mijn postings verwijderd. Toen sloegen heel wat reacties in discussies ineens nergens meer op...
idem
Uittreksel uit de regels:Eppie schreef:nou slaan ze bij jou toch al gauw nergens opUnionist schreef:Ik vond het refotrepunt.nl ook best heel leuk! Daar werd in het begin heel loeistrak gemodereerd. Ik ben er in 2000 een keer afgegooid en al mijn postings verwijderd. Toen sloegen heel wat reacties in discussies ineens nergens meer op...
idem
- Discussieer inhoudelijk en speel het niet op de persoon.
Happy met EppieEppie schreef:nou slaan ze bij jou toch al gauw nergens opUnionist schreef:Ik vond het refotrepunt.nl ook best heel leuk! Daar werd in het begin heel loeistrak gemodereerd. Ik ben er in 2000 een keer afgegooid en al mijn postings verwijderd. Toen sloegen heel wat reacties in discussies ineens nergens meer op...
Ja das waar ook, nou ik trek mijn woordenterug.refo schreef:Uittreksel uit de regels:Eppie schreef:nou slaan ze bij jou toch al gauw nergens opUnionist schreef:Ik vond het refotrepunt.nl ook best heel leuk! Daar werd in het begin heel loeistrak gemodereerd. Ik ben er in 2000 een keer afgegooid en al mijn postings verwijderd. Toen sloegen heel wat reacties in discussies ineens nergens meer op...
idem
- Discussieer inhoudelijk en speel het niet op de persoon.