Is hij vertrokken? Dat verbaast mij toch wel enigszins.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Pas was men niet zo enthousiast over teruggekeerde bannelingen. Mogelijk heeft het daarmee te maken.
- Niet meer zo actief -
Zijn ban was toch alweer tijden geleden? Iedereen wist dat hij weer terug was. Hij stak dat zelf ook niet onder stoelen of banken.
-
Heb weleens begrepen dat hij het lastig vond dat niet alleen de rechterflank van de geref. gezindte hierop zit. Hij vond het denk ik ook te breed worden.
Zojuist met mevrouw Zeeuw even de Oosterschelde in geweest. Water is rond de 13 graden inmiddels. Mooie uitdaging om te blijven doen.
-
Lijkt mij veel te koud. Hoe lang zwem je dan?
Met Maanenschijn op bezoek bij Bourdon16 t'urgel te Veen beproeven
Jaja dan heb je zo ineens twee, eigenlijk drie, prominente forummers op bezoek. Je mag de volgende keer ook aansluiten hoor Hendrikus. Het was gezellig!
- Maanenschijn
Hendrikus was er wel een beetje bij.Bourdon16 schreef:Jaja dan heb je zo ineens twee, eigenlijk drie, prominente forummers op bezoek. Je mag de volgende keer ook aansluiten hoor Hendrikus. Het was gezellig!

Laatst gewijzigd door Maanenschijn op 04 nov 2023, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Klinkt gezellig!
-
7 van de 11 gekozen broeders hebben hun verkiezing aangenomen.Cornelia83 schreef: ↑25 okt 2023, 17:48 Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
Dus nog 4 vacatures staan open, dus binnenkort zullen we weer een nieuwe stemmingsvergadering hebben.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
tijd verzetten
Ik denk dat ik vanavond naar @Ditbenik geluisterd heb.