Het lezen van reacties onder een bericht van Bert-Jan Ruissen is daarentegen zeer hartslag verhogend.J.C. Philpot schreef: ↑25 okt 2023, 18:17Dat zal dan misschien inderdaad wel zo zijn. Ik zal eens grote opruiming houden in mijn connecties op basis van politieke voorkeur![]()
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen [editie najaar 2023]
-
Ergerde me hier ook wel enigszins aan, waarom zou je dat zo op Twitter zetten en welke boodschap wil je hier mee vertellen? Was de eigen auto niet goed genoeg? Lijkt wel een makelaarsteam zo.
https://twitter.com/SGPnieuws/status/17 ... 2889720051
Wordt al jaren zo gedaan voor zover ik weet. Leuke publiciteit voor Broekhuis en comfort voor de kilometervreters.Henk J schreef: ↑26 okt 2023, 11:27 Ergerde me hier ook wel enigszins aan, waarom zou je dat zo op Twitter zetten en welke boodschap wil je hier mee vertellen? Was de eigen auto niet goed genoeg? Lijkt wel een makelaarsteam zo.
Wel stoor ik me wat aan de liefde voor zulke bolides binnen de gezindte. En dat is geen zuurheid omdat ik ze niet kan betalen.
Zijn het elektrische auto's?
De vraag is natuurlijk of de lijsttrekkers zelf rijden of dat zij gechauffeurd worden. In het laatste geval kan ik mij voorstellen dat het wel prettig is om een ruime auto te hebben zodat je gemakkelijk je werk kunt doen onderweg. Optimale productiviteit.
De auto's zijn groot, maar het kan natuurlijk veel gekker.
De auto's zijn groot, maar het kan natuurlijk veel gekker.
-
De partij van ds. Kersten: van eenvoud naar iets minder eenvoud. Mee in de vaart der volkerenJob schreef: ↑26 okt 2023, 12:25Wordt al jaren zo gedaan voor zover ik weet. Leuke publiciteit voor Broekhuis en comfort voor de kilometervreters.Henk J schreef: ↑26 okt 2023, 11:27 Ergerde me hier ook wel enigszins aan, waarom zou je dat zo op Twitter zetten en welke boodschap wil je hier mee vertellen? Was de eigen auto niet goed genoeg? Lijkt wel een makelaarsteam zo.
Wel stoor ik me wat aan de liefde voor zulke bolides binnen de gezindte. En dat is geen zuurheid omdat ik ze niet kan betalen.

- Maanenschijn
Hoho, 't zijn Volvo's hè, dat is gewoon degelijkheid. Geen bolides.Job schreef:Wordt al jaren zo gedaan voor zover ik weet. Leuke publiciteit voor Broekhuis en comfort voor de kilometervreters.Henk J schreef: ↑26 okt 2023, 11:27 Ergerde me hier ook wel enigszins aan, waarom zou je dat zo op Twitter zetten en welke boodschap wil je hier mee vertellen? Was de eigen auto niet goed genoeg? Lijkt wel een makelaarsteam zo.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
De ergernis van vandaag is dat iemand een plastic zak vol afval in mijn groencontainer heeft gegooid. Wie mag er dus weer eens op haar kop in die smerige groencontainer tussen schimmelende bananenschillen, eierschalen en meer van dat ongerief gaan om restafval van een afvaltoerist eruit te vissen? Precies. Ik. Bah.
Kan er niet een boa komen om uit te zoeken van wie dat afval is?
Dan verandert een ergernis alsnog in een genoegen.
Dan verandert een ergernis alsnog in een genoegen.
Dit klinkt best humoristischZita schreef: ↑26 okt 2023, 18:00 De ergernis van vandaag is dat iemand een plastic zak vol afval in mijn groencontainer heeft gegooid. Wie mag er dus weer eens op haar kop in die smerige groencontainer tussen schimmelende bananenschillen, eierschalen en meer van dat ongerief gaan om restafval van een afvaltoerist eruit te vissen? Precies. Ik. Bah.

Soort Donald Duck gehalte zegmaar.
Ik voel mij een beetje sneu als ik de gemeente ga bellen over een zak afval in mijn container. Ik mag hopen dat ze zich daar bezighouden met balangrijker zaken... En ik vermoed dat ze gaan zeggen: 'U hebt toch een achtertuin? Zet die container in uw achtertuin, dan hebt u nergens last van.' Klopt, maar dan is afval erin gooien ook voor mij lastiger, en moet ik 's ochtends vroeg met die container achter mij aan door de tuinen van diverse buren om dat ding aan de straat te zetten...
-
Wat is dan een bolide in jouw opinie? Dit zijn de duurste Volvo's die je kunt krijgen zo ongeveer. Overigens valt het met dat degelijke imago van Volvo ook wel wat mee tegenwoordig. Die ouwe V70's waren degelijk.Maanenschijn schreef: ↑26 okt 2023, 17:13 Hoho, 't zijn Volvo's hè, dat is gewoon degelijkheid. Geen bolides.
Hmz
, het woord "bolide" is door mij geopperd. Nu zegt Google dat met bolides vooral snelle racewagens worden bedoeld. Dat bedoel ik niet direct. Laat ik dan zeggen: ik houd niet van sleeën van auto's, pronkjuwelen, luxe rijdende paleizen. Al zeg ik er direct bij dat een ouwe Opel voor iemand ook een pronkjuweel kan zijn. Waakt maar en let dat gij uw hart er niet op zet.

Herkenbaar; wij wonen tegenover een school en hebben dit ook elke keer als de kliko geleegd is.Zita schreef: ↑26 okt 2023, 18:36Ik voel mij een beetje sneu als ik de gemeente ga bellen over een zak afval in mijn container. Ik mag hopen dat ze zich daar bezighouden met balangrijker zaken... En ik vermoed dat ze gaan zeggen: 'U hebt toch een achtertuin? Zet die container in uw achtertuin, dan hebt u nergens last van.' Klopt, maar dan is afval erin gooien ook voor mij lastiger, en moet ik 's ochtends vroeg met die container achter mij aan door de tuinen van diverse buren om dat ding aan de straat te zetten...