Ik ben ook weleens naar het verzetsmuseum geweest. Mooie museum maar wel wat klein.J.C. Philpot schreef: ↑19 okt 2023, 15:30 Met dochter naar Amsterdam. Net verzetsmuseum, nu rondvaart.
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
De Valenberg bedwongen.
En nog even leuk gezeten bij boerderij de Mossel in Otterlo.
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
En nog even leuk gezeten bij boerderij de Mossel in Otterlo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
-
Dagje vogels spotten in het Lauwersmeer gebied
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Vandaag een bezoekje aan de Dossin kazerne in Mechelen. Belangrijk om te leren uit het verleden...
Vandaag in en rond Bastogne. Oa Bastogne Barracks bezocht. Veel voertuigen, tanks etc uit WO2.
-
Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Dat zijn veel vacatures. Hoeveel kerkenraadsleden zijn er in totaal?Cornelia83 schreef: ↑25 okt 2023, 17:48 Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
Dat is een hele hoop. Een goede en gezegende vergadering toegewenst! Veel wijsheid ook voor de voorzitter.Cornelia83 schreef: ↑25 okt 2023, 17:48 Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
In totaal zijn er 29 kerkenraadsledenKlavart schreef: ↑25 okt 2023, 17:59Dat zijn veel vacatures. Hoeveel kerkenraadsleden zijn er in totaal?Cornelia83 schreef: ↑25 okt 2023, 17:48 Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
1 ouderling scriba
8 wijkouderlingen
2 jeugdouderlingen
2 seniorenouderlingen
1 evangelisatieouderling
6 ouderling kerkrentmeesters
8 diakenen
1 jeugddiaken
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Dat is een hele hoop. Ik vraag mij altijd af of jeugd ouderlingen en diakenen een positief effect hebben op het behoud van de jeugd in de gemeente. Dit lijkt me wel een onderzoek waard. Wat is de effectiviteit van jeugd ouderlingen en diakenen?Cornelia83 schreef: ↑25 okt 2023, 18:24 In totaal zijn er 29 kerkenraadsleden
1 ouderling scriba
8 wijkouderlingen
2 jeugdouderlingen
2 seniorenouderlingen
1 evangelisatieouderling
6 ouderling kerkrentmeesters
8 diakenen
1 jeugddiaken
- J.C. Philpot
Vanmiddag met een auto vol mannen naar Katwijk. Om vanavond in een kerk met 1700 mannen psalmen te zingen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Een hoop gezelligheid onderweg, naast 'lol' ook een goed gesprek.J.C. Philpot schreef: ↑27 okt 2023, 08:05 Vanmiddag met een auto vol mannen naar Katwijk. Om vanavond in een kerk met 1700 mannen psalmen te zingen.
-
Kaarten bemachtigd ja? Loopt behoorlijk storm als je die berichten zo leest.J.C. Philpot schreef: ↑27 okt 2023, 08:05 Vanmiddag met een auto vol mannen naar Katwijk. Om vanavond in een kerk met 1700 mannen psalmen te zingen.
- J.C. Philpot
Degene van ons die de kaarten bestelde moest inderdaad klaarzitten. Tijdens het bestellen liep de site vast, en kreeg hij daarna de melding dat de kaarten verkocht waren. Maar gelukkig was zijn bestelling toch verwerkt in het systeem.Henk J schreef: ↑27 okt 2023, 08:25Kaarten bemachtigd ja? Loopt behoorlijk storm als je die berichten zo leest.J.C. Philpot schreef: ↑27 okt 2023, 08:05 Vanmiddag met een auto vol mannen naar Katwijk. Om vanavond in een kerk met 1700 mannen psalmen te zingen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Morgenavond hoop ik te gaan. Welke psalmen gaan jullie zingen?J.C. Philpot schreef: ↑27 okt 2023, 08:05 Vanmiddag met een auto vol mannen naar Katwijk. Om vanavond in een kerk met 1700 mannen psalmen te zingen.