Is Peijs wel wijs?
Is Peijs wel wijs?
Maij Weggen was was, maar wat Peijs slaat alles.
Ze wil ze de min. brommerrijleeftijd van 16 naar 18 hebben
Geen losse spullen meer in de auto.
Niet meer dan 2 kinderen achter in de auto
Knelpunten op binnenwegen aanleggen, om de toevoer naar ringwegen te stagneren
Dertig km wegen binnen bebouwde kom
Tachtig km snelwegen
Allle vrachtwagens bij slecht weer aan de kant
Een belachelijke kinderachtige stickeractie 'I love langzaam rijden'
En nu niet meer mobiel bellen of de fiets...
Allicht dat een enkel ideen aandacht verdiend, maar volgens mij is het meer een wedloop op het enigste land boven Nederland (Zweden) met het relatief minste verkeersdoden in te halen.
Van mij mag ze gaan koken. Das beter denk.
Geen losse spullen meer in de auto.
Niet meer dan 2 kinderen achter in de auto
Knelpunten op binnenwegen aanleggen, om de toevoer naar ringwegen te stagneren
Dertig km wegen binnen bebouwde kom
Tachtig km snelwegen
Allle vrachtwagens bij slecht weer aan de kant
Een belachelijke kinderachtige stickeractie 'I love langzaam rijden'
En nu niet meer mobiel bellen of de fiets...
Allicht dat een enkel ideen aandacht verdiend, maar volgens mij is het meer een wedloop op het enigste land boven Nederland (Zweden) met het relatief minste verkeersdoden in te halen.
Van mij mag ze gaan koken. Das beter denk.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Als ik minister van V en W was, wist ik nog wel een regel. Pizza's en shoarmabroodjes mogen alleen te voet bezorgd worden.
Er zijn een stuk of 10 van die uitbaters hier in de buurt, zodat je 's avonds op iedere straathoek zowat uitgesmeerd wordt door een kamikaze-Marokkaan die met 150 op een Puch voorbij komt flitsen.
Er zijn een stuk of 10 van die uitbaters hier in de buurt, zodat je 's avonds op iedere straathoek zowat uitgesmeerd wordt door een kamikaze-Marokkaan die met 150 op een Puch voorbij komt flitsen.
Re: Is Peijs wel wijs?
Liever vandaag nog dan morgen....!Gian schreef:Maij Weggen was was, maar wat Peijs slaat alles.
Tja, dat is moeilijk te realiseren denk ik. Ik zie het al voor me in de zomervakantie ofzo....Geen losse spullen meer in de auto.
Ai, een soort bedekte chinese maatregel?Niet meer dan 2 kinderen achter in de auto
Hmmm...ik denk niet dat dat de oplossing is.Knelpunten op binnenwegen aanleggen, om de toevoer naar ringwegen te stagneren
[
Prima!Dertig km wegen binnen bebouwde kom
Niet op alle stukken a.u.b. Maar op heel drukke stukken vind ik het best.Tachtig km snelwegen
Zeker weten! Dat dit nog steeds niet gebeurt is belachelijk.Allle vrachtwagens bij slecht weer aan de kant
Ja, dat zal niet veel helpen. Leuk als je in de file staat of zo....Een belachelijke kinderachtige stickeractie 'I love langzaam rijden'
Dat had ook al eerder verboden moeten zijn.En nu niet meer mobiel bellen of de fiets...
Goed streven lijkt me zo, toch?Allicht dat een enkel ideen aandacht verdiend, maar volgens mij is het meer een wedloop op het enigste land boven Nederland (Zweden) met het relatief minste verkeersdoden in te halen.
Hangt er van af....Van mij mag ze gaan koken. Das beter denk.

- Miscanthus
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Unionist schreef:Als ik minister van V en W was, wist ik nog wel een regel. Pizza's en shoarmabroodjes mogen alleen te voet bezorgd worden.
Leonius schreef:Liever vandaag nog dan morgen....!Gian schreef:Maij Weggen was was, maar wat Peijs slaat alles.
Of verbied het brommerrijden
Niet op alle stukken a.u.b. Maar op heel drukke stukken vind ik het best.Tachtig km snelwegen
De praktijk heeft al uitgewezen dat de file's een stuk langer zijn geworden
Zeker weten! Dat dit nog steeds niet gebeurt is belachelijk.Allle vrachtwagens bij slecht weer aan de kant
Over belachelijk gesproken. Ten eerste is dit onuitvoerbaar, want wanneer is het weer slecht genoeg? Ten tweede is de transportwereld een uiterst marginale branche. Met dergelijke regels krijg je pas echt een probleem.
Goed streven lijkt me zo, toch?
Zeker. Maar om bepaalde dingen uitvoerbaar te houden, moet het wel binnen de grenzen van het redelijke blijven, ook financieel
Laatst gewijzigd door Gian op 07 dec 2005, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Goed, het moet natuurlijk wel effectief zijn.Gian schreef:Welnee, de brommers zijn er toch niet per se voor pubers?Leonius schreef:Liever vandaag nog dan morgen....!Gian schreef:Maij Weggen was was, maar wat Peijs slaat alles.
Of verbied het brommerrijden
De praktijk heeft al uitgewezen dat de file's een stuk langer zijn geworden
Over belachelijk gesproken. Ten eerste is dit onuitvoerbaar, want wanneer is het weer slecht genoeg? Ten tweede is de transportwereld een uiterst marginale branche. Met dergelijke regels krijg je pas echt een probleem.[/quote]
Zodra het KNMI een weeralarm uitgeeft lijkt me zo. De transportwereld is wel een marginale branche, maar het is toch niet zo dat elke dag slecht weer is? In Duitsland is het al lang de praktijk.
Goed streven lijkt me zo, toch?
Zeker. Maar om bepaalde dingen uitvoerbaar te houden, moet het wel binnen de grenzen van het redelijke blijven, ook financieel[/quote][/quote]
Je gaat me toch niet vertellen dat het financiele aspect de doorslag moet geven? Mij lijkt toch dat het verminderen van het aantal dodelijke slachtoffers dé leiddraad dient te zijn....
Tja, moeilijke discussie natuurlijk.Je gaat me toch niet vertellen dat het financiele aspect de doorslag moet geven? Mij lijkt toch dat het verminderen van het aantal dodelijke slachtoffers dé leiddraad dient te zijn....
Nogmaals, het moet wel binnen de grenzen van het redelijke blijven.
Als geld geen probleem is, laat dan alle auto's begrenzen tot max. 30 km per uur.