Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
-
Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Telt dat ook voor omroep zwart?
-
Een makkelijke opmerking om een inhoudelijke reactie te voorkomen. Daarbij is het voor dit gesprek relevant om te weten of de criteria voor de hele NPO hetzelfde zijn.
Overigens is dit hele gesprek off topic, dus die kaart kan je op zak houden.
-
-
- Verbannen
Dat geldt ook voor degenen die de wokegedachten steunen en allerlei gendergeneuzel bij anderen door de strot willen duwen.
Ik zeg het even wat plompverloren, maar ik denk dat we ons meer druk moeten maken om het linkse geneuzel dan om ON. Volgens mij is de visie van bijvoorbeeld de heer Timmermans op dit moment veel gevaarlijker voor onze achterban dan extreemrechtse uitwassen.
Wel. Dat zou kunnen. Kun je een verwijzing geven waar je deze nogal vérgaande stelling hebt onderbouwd? Want het spreekt vanzelf, dat zo'n beschuldiging wel een zorgvuldige onderbouwing verdient.Ambtenaar schreef: ↑24 aug 2023, 05:50Je vergoeilijkt. Er waren misschien ook hele fatsoenlijke mensen met gematigde standpunten lid van de NSDAP. Punt is: de club is fout en daar moet je geen deel van willen uitmaken.DDD schreef: ↑23 aug 2023, 22:40 Dat is mijns inziens een absurde redenering.
De omroep is op de vingers getikt voor de daadwerkelijke uitvoering, niet voor de beleidsdoelen.
Een gemeente kan ook op de vingers worden getikt vanwege onrechtmatig beleid. Dat betekent niet dat alle ambtenaren die daar (gaan) werken ineens actief meewerken aan onrechtmatigheden.
Vooralsnog zie ik nog weinig wappie-standpunten in zijn mening. Coronabeleid was een twijfelgeval, maar ook dat vond ik nog redelijk gematigd als je ziet wat andere intelligente mensen die ik ken daarover vonden.
Je kunt niet zomaar beweren dat een omroep als zodanig een criminele organisatie is, zonder dat met meer dan enkele algemene verwijten aannemelijk te maken.
-
Ik volg omroep zwart niet en gezien de kijkcijfers ben ik niet de enige. Het feit dat een van de oprichters volgens het OM een opruiende en daarmee strafbare uitspraak gedaan heeft, zegt mij al genoeg. De oprichter staat overigens al jaren voor geweld.
Wat Tweets
'Zwarte Piet moet dood man. Serieus. #huurmoord'
'Ze zouden eens op een intocht van sinterklaas moeten inrijden..... JA WAT!!?hahaha'
'Kan iemand sinterklaas dit jaar van de boot schieten, ik leg €500 op z'n hoofd. //brraapp!!!!'
Ik ga voor jou niet herhalen wat de afgelopen periode ruimschoots aandacht heeft gehad. Google zelf eens op Arnold Karskens of Ongehoord Nederland en zie welke standpunten worden aangehangen of verspreid.DDD schreef: ↑24 aug 2023, 08:20
Wel. Dat zou kunnen. Kun je een verwijzing geven waar je deze nogal vérgaande stelling hebt onderbouwd? Want het spreekt vanzelf, dat zo'n beschuldiging wel een zorgvuldige onderbouwing verdient.
Je kunt niet zomaar beweren dat een omroep als zodanig een criminele organisatie is, zonder dat met meer dan enkele algemene verwijten aannemelijk te maken.
En jij neemt het woord crimineel in de mond, ik doel op fout gedachtengoed en moedwillige verspreiding daarvan.
Ik peins er niet over. Dit is geen zindelijke manier van discussiëren. Iemand die een standpunt inneemt, moet dat mijns inziens op zijn minst aannemelijk maken.
Ik volg de media goed, lees drie kranten, en jouw stelling is zeker geen feit van algemene bekendheid.
Ik volg de media goed, lees drie kranten, en jouw stelling is zeker geen feit van algemene bekendheid.
Eens met DDD. ON is mijn omroep niet, maar voorafgaand visies/instanties verbieden omdat hun standpunt mij niet aanstaat vind ik niet bij een rechtsstaat behoren. Indien zij bij hun uitzending strafbare feiten plegen, moet de rechtsstaat dat via een andere wijze oplossen. Net zoals zij bij Stichting Martijn hebben gedaan.
En (voor het eerst) eens met GGLid; de gender en woke propaganda dat op allerlei wijze het brein binnen komt, kan ook gevaarlijk zijn. Deze propaganda kost mij/ons momenteel veel tijd in gesprekken met onze tieners.
En (voor het eerst) eens met GGLid; de gender en woke propaganda dat op allerlei wijze het brein binnen komt, kan ook gevaarlijk zijn. Deze propaganda kost mij/ons momenteel veel tijd in gesprekken met onze tieners.
Dan lees je de verkeerde kranten. Ik zal later vandaag een lijstje voor je maken. Dan ontdek je wat voor abject figuur Karskens is.
Wie heeft het over strafbare feiten. Het gaat om het verspreiden van desinformatie, delen van Russische propaganda, etcmerel schreef: ↑24 aug 2023, 08:42 Eens met DDD. ON is mijn omroep niet, maar voorafgaand visies/instanties verbieden omdat hun standpunt mij niet aanstaat vind ik niet bij een rechtsstaat behoren. Indien zij bij hun uitzending strafbare feiten plegen, moet de rechtsstaat dat via een andere wijze oplossen. Net zoals zij bij Stichting Martijn hebben gedaan.
Dit is exact wat Ongehoord e.d. voortdurend de maatschappij binnen proberen te sluizen. Haat. Jij bent er blijkbaar ook door beïnvloed. Het is zo treurig dat veel mensen daarin in minder of meerdere mate in meegaan.GerefGemeente-lid schreef: ↑24 aug 2023, 08:16Dat geldt ook voor degenen die de wokegedachten steunen en allerlei gendergeneuzel bij anderen door de strot willen duwen.
Ik zeg het even wat plompverloren, maar ik denk dat we ons meer druk moeten maken om het linkse geneuzel dan om ON. Volgens mij is de visie van bijvoorbeeld de heer Timmermans op dit moment veel gevaarlijker voor onze achterban dan extreemrechtse uitwassen.
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar dat is niet wat omroep Zwart uitzendt. Daarnaast heeft hij dit al verschillende malen genuanceerd en wordt hij hier ook door linkse personen op aangesproken.MGG schreef: ↑24 aug 2023, 08:32Ik volg omroep zwart niet en gezien de kijkcijfers ben ik niet de enige. Het feit dat een van de oprichters volgens het OM een opruiende en daarmee strafbare uitspraak gedaan heeft, zegt mij al genoeg. De oprichter staat overigens al jaren voor geweld.
Wat Tweets
'Zwarte Piet moet dood man. Serieus. #huurmoord'
'Ze zouden eens op een intocht van sinterklaas moeten inrijden..... JA WAT!!?hahaha'
'Kan iemand sinterklaas dit jaar van de boot schieten, ik leg €500 op z'n hoofd. //brraapp!!!!'