Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Dat was om te voorkomen dat de dobbelstenen door de kamer is richting de tegenstander vlogen tijdens verlies …
Ze kennen je
Ze kennen je

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dat is mij onbekend... De man op de doos lijkt het nogal zwaar te hebben...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Herkenbaar voor mijZeeuw schreef:Wij hadden er vroeger zo eentje met 'ingebouwde dubbelsteen'. Een soort glazen iets in het midden dat je kon induwen, dan ging de dobbelsteen bewegen. Dat vond ik als kind erg bijzonder.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
https://www.bol.com/nl/nl/p/mens-erger- ... -YQAvD_BwE-DIA- schreef: ↑12 jun 2023, 22:55Dat is mij onbekend... De man op de doos lijkt het nogal zwaar te hebben...
Wat leuk al die varianten tegenwoordig 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Maar ze vallen wel allemaal, stuk voor stuk, allemaal onder 'kleine ergernissen' Dus die kunnen ook nog wel eens leuk zijn...

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik kan het geluid nog precies voor me halen
Fides Quaerens Intellectum
3x Thomas, 2x Jesse en 2x Mirthe in één bovenbouwklas, en dan zetten ze op de voorkant van de PO alleen maar voornamen...
Het is altijd wat 
Vroeger had je 3 Dirk's, 2 Arie's, 2 Jannen, 2 Nellen.
Jaren negentig en 2000 had je 4 x Niels, 3 x Lisanne, 2 x Julian.
In mijn lagere schooltijd had je: Yvonne, Joke, Petra, Anja, Monique, Saskia, Johan, Arjen, Arjan enz.
Ik hoor nooit meer dat deze namen nog gegeven worden.

In mijn lagere schooltijd had je: Yvonne, Joke, Petra, Anja, Monique, Saskia, Johan, Arjen, Arjan enz.
Bij mijn oudste in de klas zaten 3 meisjes met de naam Evi. In zijn huidige klas ook weinig variatie. Meerdere kinderen met de namen Anne, Anna, Hanna, Joanne, Noortje, Leonore, Loïs. De jongensnamen hebben meer variatie.Orchidee schreef: ↑28 jun 2023, 20:02 Het is altijd wat
Ik heb ooit ergens gewerkt waar ik 10 leerlingen had waarvan er 9 Monique heettenmerel schreef: ↑28 jun 2023, 21:24Bij mijn oudste in de klas zaten 3 meisjes met de naam Evi. In zijn huidige klas ook weinig variatie. Meerdere kinderen met de namen Anne, Anna, Hanna, Joanne, Noortje, Leonore, Loïs. De jongensnamen hebben meer variatie.Orchidee schreef: ↑28 jun 2023, 20:02 Het is altijd wat

~~Soli Deo Gloria~~
Jaren geleden werkte ik met 2 mannen die allebei Elvis genoemd waren. De een was een zwarte en de ander een blanke dus de een was Black Elvis en de andere was White Elvis.