Waar blijft al dat geld dan??!tukkertje schreef:Marnix schreef:Het is gewoon belachelijk duur. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet... en ga hem de komende jaren nog niet halen ook.... ik heb dan ook helemaal geen auto nodig vind ik....
Ik vind het helemaal niet belachelijk duur. Die man houd er niet veel aan over denk ik. Hij wordt er iig niet rijk van.
Rijbewijs halen uit de gratie
belasting meevaller van Zalm?Hummel schreef:Waar blijft al dat geld dan??!tukkertje schreef:Marnix schreef:Het is gewoon belachelijk duur. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet... en ga hem de komende jaren nog niet halen ook.... ik heb dan ook helemaal geen auto nodig vind ik....
Ik vind het helemaal niet belachelijk duur. Die man houd er niet veel aan over denk ik. Hij wordt er iig niet rijk van.
Dat valt wel meetukkertje schreef:Marnix schreef:Het is gewoon belachelijk duur. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet... en ga hem de komende jaren nog niet halen ook.... ik heb dan ook helemaal geen auto nodig vind ik....

Wat dacht je van: benzine, verzekering, belasting , afschrijving, salaris, onderhoud, etc. etc.Hummel schreef:Waar blijft al dat geld dan??!tukkertje schreef:Marnix schreef:Het is gewoon belachelijk duur. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet... en ga hem de komende jaren nog niet halen ook.... ik heb dan ook helemaal geen auto nodig vind ik....