Alleen Vlissingen maandag.
Alblasserdam en Sliedrecht slaan denk ik over.
Andere beroepende vacante gemeenten zijn er niet.
Alleen Vlissingen maandag.
Mijdrecht ism Nieuwer ter AaEvangelist schreef: ↑23 jun 2023, 22:40Alleen Vlissingen maandag.
Mijdrecht ism Nieuwer ter Aa hadden kand. Hoogerbrug beroepen.Geytenbeekje schreef: ↑23 jun 2023, 22:42Mijdrecht ism Nieuwer ter AaEvangelist schreef: ↑23 jun 2023, 22:40Alleen Vlissingen maandag.
Ik denk dat je mis bent met Meeuwen/Sprang-CapelleEmma de Jong schreef: ↑23 jun 2023, 22:53Mijdrecht ism Nieuwer ter Aa hadden kand. Hoogerbrug beroepen.Geytenbeekje schreef: ↑23 jun 2023, 22:42Mijdrecht ism Nieuwer ter AaEvangelist schreef: ↑23 jun 2023, 22:40Alleen Vlissingen maandag.
Doel je op de 'afgevallen' gemeenten van kandidaat Hoogerbrug?
Ongepast. Je moet menselijke factoren zoveel mogelijk uitsluiten en deze consulent is in mijn ogen menselijk bezig. Als de Heere een gemeente op het hart bind is dat voldoendeJob schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
Ik begreep dat de achterneef van een collega van een zus van iemand die ik tegenkwam in de supermarkt van horen zeggen via via had gehoord had dat het wel mee viel. Of dit gerucht waar is, kan ik niet met zekerheid vaststellen, maar het klinkt wel aannemelijk.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
De Heere werkt middellijk. Blijkbaar geeft deze consulent om zijn consulentgemeenten. Dat vind ik mooi. Bovendien zit er ook gewoon een menselijk element in beroepen. Daar kan dit ook een mooi voorbeeld van zijn en daar hoeven we m.i. niet krampachtig over te doen.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
Als je zo uitvoerig beschrijft wie je bedoelt, denk ik te weten wie dat was. Maar die is toch pas overgestapt naar de HHK?MGG schreef: ↑23 jun 2023, 23:07Ik begreep dat de achterneef van een collega van een zus van iemand die ik tegenkwam in de supermarkt van horen zeggen via via had gehoord had dat het wel mee viel. Of dit gerucht waar is, kan ik niet met zekerheid vaststellen, maar het klinkt wel aannemelijk.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
Nee dat is zijn broertje. Dit is die anderePiet Puk schreef: ↑23 jun 2023, 23:24Als je zo uitvoerig beschrijft wie je bedoelt, denk ik te weten wie dat was. Maar die is toch pas overgestapt naar de HHK?MGG schreef: ↑23 jun 2023, 23:07Ik begreep dat de achterneef van een collega van een zus van iemand die ik tegenkwam in de supermarkt van horen zeggen via via had gehoord had dat het wel mee viel. Of dit gerucht waar is, kan ik niet met zekerheid vaststellen, maar het klinkt wel aannemelijk.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
Ik heb namen en rugnummers.MGG schreef: ↑23 jun 2023, 23:07Ik begreep dat de achterneef van een collega van een zus van iemand die ik tegenkwam in de supermarkt van horen zeggen via via had gehoord had dat het wel mee viel. Of dit gerucht waar is, kan ik niet met zekerheid vaststellen, maar het klinkt wel aannemelijk.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.
De meeste predikanten hebben rugnummer 1, omdat maar weinig (wijk)gemeenten meerdere predikanten hebbenJob schreef: ↑23 jun 2023, 23:30Ik heb namen en rugnummers.MGG schreef: ↑23 jun 2023, 23:07Ik begreep dat de achterneef van een collega van een zus van iemand die ik tegenkwam in de supermarkt van horen zeggen via via had gehoord had dat het wel mee viel. Of dit gerucht waar is, kan ik niet met zekerheid vaststellen, maar het klinkt wel aannemelijk.Job schreef: ↑23 jun 2023, 22:59 Ik hoorde trouwens recent van een predikant die beroepen predikanten van zijn consulentgemeente actief benaderde om het beroep nog eens extra onder hun aandacht te brengen. Hoe kijken jullie daarnaar? Voelt bijna als een soort lobby, terwijl ik denk: stoor een broedende kip nou niet. Ik hoop eigenlijk niet dat de kandidaten het druk hebben met mailtjes, appjes en brieven van consulenten en oud-herder&leraars die een streepje onder het beroep van een bepaalde gemeente willen zetten.