Noodkreet!
-
- Contacteer:
Noodkreet!
noodkreet !!!!!!!! (namens Johan Vreugdenhil)
Help het gezin van AVAKTHI.........
Ik moest een huis keuren in Hardenberg, en op de weg terug bracht God heel sterk Avakthi in mijn gedachten, ( was er heel lang niet geweest) ik werd er als het ware naar toe getrokken,ben bij hun langs geweest, met hun gesproken en gebeden.
Tijdens het gesprek werd mij duidelijk waarom ik daar moest zijn.
Ze hebben mij iets verteld van de vele bedreigingen, doods dreigingen, via de telefoon bv, "Avakthi neem afscheid van je vrouw, want vannacht zul je steven"
Hun tweede zoon is in de winkelstraat door een grote winkelruit geduwd door twee donkere mannen, hevig bloedend uit allerlei wonden, is hij nogmaals door de mannen in het glas geduwd. omstanders hebben geen vinger uitgestoken.
Uren zijn artsen bezig geweest om al het glas uit zijn lichaam te verwijderen.
Ik vroeg, is hij boos op hen en of op God dat hem dit is overkomen ? hij had tegen zijn vader gezegt dat hij blij was dat hij dit om de naam van Jezus mocht lijden.
(Daders nog niet gevonden.)
Het gezin Avakthi heeft geen uitkering , leeft van giften, maar nu staat het water tot aan de lippen.
Hij mag tot grote zegen zijn in Nederland, doet heel veel spreekbeurten, maar degene die het organiseren, geven hem vaak veel te weinig geld om alle zaken te betalen die voortvloeien uit het werk dat hij mag doen voor de Heere.
Alle rekeningen staan rood ook van de studerende kinderen alles bij elkaar 10.000 euro ongeveer. de kinderen willen hun studie opgeven, ze kunnen het niet meer aanzien dat hun vader het niet meer kan betalen, hij heeft drie nachten bijna niet geslapen, weet niet meer hoe het moet.
De oudste zoon en zijn vrouw krijgen een baby , de zwager heeft geen huis, komt ook bij hun in huis, Avakthi moet voor hen allen zorgen. ze zijn straks met 9 mensen in huis.
Lieve Christenen in Nederland, er is zoveel geld, mag er a.u.b. wat van dat geld naar dit bedreigde en geslagen gezin?
Zullen we nou eens met ze,n allen die beker met koud water aan hun geven?
Ik geloof werkelijk dat de Heere Jezus vanuit de hemel kijkt of de liefdevolle geboden die Hij in zijn woord aan ons gegeven heeft , ook door ons tot uitvoer worden gebracht in werkelijke daden. wil je hun ook gedenken in gebed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stort wat je kunt missen op,
Rekeningnummer. ichtusproductie 3120.19.955 (rabo) te Emmeloord onder vermelding. gift gezin Avakthi.
En ik zal met Gods hulp er voor zorgen dat elke cent ! terecht komt bij het gezin Avakthi.
Stuur deze mail naar een ieder die het heeft mogen leren, wat het de Heere Jezus gekost heeft!!!!!!
Hartelijke groeten en Gods onmisbare zegen.
Johan Vreugdenhil
Help het gezin van AVAKTHI.........
Ik moest een huis keuren in Hardenberg, en op de weg terug bracht God heel sterk Avakthi in mijn gedachten, ( was er heel lang niet geweest) ik werd er als het ware naar toe getrokken,ben bij hun langs geweest, met hun gesproken en gebeden.
Tijdens het gesprek werd mij duidelijk waarom ik daar moest zijn.
Ze hebben mij iets verteld van de vele bedreigingen, doods dreigingen, via de telefoon bv, "Avakthi neem afscheid van je vrouw, want vannacht zul je steven"
Hun tweede zoon is in de winkelstraat door een grote winkelruit geduwd door twee donkere mannen, hevig bloedend uit allerlei wonden, is hij nogmaals door de mannen in het glas geduwd. omstanders hebben geen vinger uitgestoken.
Uren zijn artsen bezig geweest om al het glas uit zijn lichaam te verwijderen.
Ik vroeg, is hij boos op hen en of op God dat hem dit is overkomen ? hij had tegen zijn vader gezegt dat hij blij was dat hij dit om de naam van Jezus mocht lijden.
(Daders nog niet gevonden.)
Het gezin Avakthi heeft geen uitkering , leeft van giften, maar nu staat het water tot aan de lippen.
Hij mag tot grote zegen zijn in Nederland, doet heel veel spreekbeurten, maar degene die het organiseren, geven hem vaak veel te weinig geld om alle zaken te betalen die voortvloeien uit het werk dat hij mag doen voor de Heere.
Alle rekeningen staan rood ook van de studerende kinderen alles bij elkaar 10.000 euro ongeveer. de kinderen willen hun studie opgeven, ze kunnen het niet meer aanzien dat hun vader het niet meer kan betalen, hij heeft drie nachten bijna niet geslapen, weet niet meer hoe het moet.
De oudste zoon en zijn vrouw krijgen een baby , de zwager heeft geen huis, komt ook bij hun in huis, Avakthi moet voor hen allen zorgen. ze zijn straks met 9 mensen in huis.
Lieve Christenen in Nederland, er is zoveel geld, mag er a.u.b. wat van dat geld naar dit bedreigde en geslagen gezin?
Zullen we nou eens met ze,n allen die beker met koud water aan hun geven?
Ik geloof werkelijk dat de Heere Jezus vanuit de hemel kijkt of de liefdevolle geboden die Hij in zijn woord aan ons gegeven heeft , ook door ons tot uitvoer worden gebracht in werkelijke daden. wil je hun ook gedenken in gebed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stort wat je kunt missen op,
Rekeningnummer. ichtusproductie 3120.19.955 (rabo) te Emmeloord onder vermelding. gift gezin Avakthi.
En ik zal met Gods hulp er voor zorgen dat elke cent ! terecht komt bij het gezin Avakthi.
Stuur deze mail naar een ieder die het heeft mogen leren, wat het de Heere Jezus gekost heeft!!!!!!
Hartelijke groeten en Gods onmisbare zegen.
Johan Vreugdenhil
Beetje vreemd....
Hij smokkelt bijbels, wordt meerdere keren gepakt, wat veel geld kost, ondanks een aantal waarschuwingen uit zijn omgeving.
Dan komt hij in opspraak omdat er een geldstroom naar verkeerde doeleinden blijkt te gaan, en nu heeft hij tekort.
Waarom krijgt hij geen uitkering?
Waarom krijgt zijn zwager geen uitkering?
Waarom kan hijzelf niet deeltijd gaan werken?
Waarom werkt zijn zwager niet?
Hij smokkelt bijbels, wordt meerdere keren gepakt, wat veel geld kost, ondanks een aantal waarschuwingen uit zijn omgeving.
Dan komt hij in opspraak omdat er een geldstroom naar verkeerde doeleinden blijkt te gaan, en nu heeft hij tekort.
Laatst gewijzigd door Gian op 28 nov 2005, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het meeste wat je schrijft, klopt wel Gian. Hij nam bewust te veel kilo's bagage mee in zijn koffers. Dat kostte honderden euro's boete. Vervelende bijkomstigheid was dat zijn vriendenkring hem daarvoor meerdere keren had gewaarschuwd. Je mag maar een beperkt aantal kilo per koffer meenemen in het vliegtuig.Gian schreef:Beetje vreemd....
Beetje vreemd als je je roeping volgt, en half refonederland moet mailen voor bijstand.
Wat niet klopt, is dat hij zelf nu gaat mailen om bijstand.
Dat heeft iemand anders gedaan, op eigen houtje.
Persoonlijk hebben wij ook onze vragen over al dat vliegen naar Irak en Iran. Wij begrijpen dat hij graag het Evangelie gaat brengen aan zijn familie en bekenden. Maar om daar telkens heen te vliegen kost bergen met geld. En dat kan zelfs een grote vriendenkring op den duur niet meer opbrengen.
Groet,
Houthakker.
Dat begreep ik ook, alleen verwoordde het wat verkeerd.Houthakker schreef: Wat niet klopt, is dat hij zelf nu gaat mailen om bijstand.
Dat heeft iemand anders gedaan, op eigen houtje.
Is aangepast.
Verder is het verhaal onder de link van Eva op meerdere punten totaal anders dan zijn getuigenissen bij J.a. Driebergen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Miscanthus
Bedelen om het Evangelie te verkondigen? Vreemd? Volgens mij wordt er heel wat afgebedeld door allerlei verenigingen en stichtingen en zendingsorganisaties. En velen hebben als doel het Evangelie te verkondigen. Dus op zich is dat geen vreemd verschijnsel.Miscanthus schreef:Bedelen om het evangelie te laten verkondigen lijkt me zeeeer vreemd. Alsof God niet voor Zijn eigen werk kan instaan......
Of bedoel je wat anders?
Groet,
Houthakker.
Beste Miscanthus,Miscanthus schreef:Bedelen om het evangelie te laten verkondigen lijkt me zeeeer vreemd. Alsof God niet voor Zijn eigen werk kan instaan......
Dus vanaf nu ook predikanten maar niet meer betalen (God zal er zelf wel voor instaan)? Zou je kunnen uitleggen wat je precies bedoel met de bovenstaande opmerking, want ik volg de redernering niet helemaal.
- Miscanthus
Ik bedoel dit: Als meneer A zó driftig gaat evangeliseren dat hij er door in de schulden raakt, en dat er een meelijwekkend verhaal opgedist wordt (door wie dan ook) om eea te gaan bekostigen, dan doe je iets niet goed.Dathenum schreef:Beste Miscanthus,Miscanthus schreef:Bedelen om het evangelie te laten verkondigen lijkt me zeeeer vreemd. Alsof God niet voor Zijn eigen werk kan instaan......
Dus vanaf nu ook predikanten maar niet meer betalen (God zal er zelf wel voor instaan)? Zou je kunnen uitleggen wat je precies bedoel met de bovenstaande opmerking, want ik volg de redernering niet helemaal.
Dit was namelijkk helemaal niet nodig geweest, denk ik zo..
Avakti is een afhankelijk man van de Heere.
Ik ben er geweest vanavond en heb alles gehoord.
Johan was er ook en nog een persoon (dat wist ik niet hoor).
Ik heb geld zien overhandigen aan avakti en vrouw.
In 2 dagen tijd, duizenden euro's binnengekomen (nog niet genoeg hoor).
Bijzondere avond gehad.
Wat ik gehoord heb is, dat deze giften een antwoord op zijn gebeden zijn. Wie op de Heere vertrouwt zal niet beschaamd uitkomen. Hij heeft het aan geen mens verteld dat hij rood stond.
Hij wilde het zelf niet eens vertellen toen Johan bij hem kwam.
Waarom hij geen uitkering heeft, dat is een lang verhaal. Kortom: pure vervolging dat hij geen uitkering krijgt.
Ik ben er geweest vanavond en heb alles gehoord.
Johan was er ook en nog een persoon (dat wist ik niet hoor).
Ik heb geld zien overhandigen aan avakti en vrouw.
In 2 dagen tijd, duizenden euro's binnengekomen (nog niet genoeg hoor).
Bijzondere avond gehad.
Wat ik gehoord heb is, dat deze giften een antwoord op zijn gebeden zijn. Wie op de Heere vertrouwt zal niet beschaamd uitkomen. Hij heeft het aan geen mens verteld dat hij rood stond.
Hij wilde het zelf niet eens vertellen toen Johan bij hem kwam.
Waarom hij geen uitkering heeft, dat is een lang verhaal. Kortom: pure vervolging dat hij geen uitkering krijgt.