Ik haal 'm nog maar even naar boven. Best boude bewering. Wel A zeggen maar voor B naar "ooit" verwijzen (zelf terug te zoeken) of anders moet de reageerder zelf het tegendeel maar even bewijzen.
Bizar.

Ik haal 'm nog maar even naar boven. Best boude bewering. Wel A zeggen maar voor B naar "ooit" verwijzen (zelf terug te zoeken) of anders moet de reageerder zelf het tegendeel maar even bewijzen.
Ik stel toch gewoon een vraag? Ik hoef je baas niet te zijn.MGG schreef:Ja baas.FlyingEagle schreef: ↑12 jun 2023, 22:36Heb jij ervaring dan met leespreken van gemeenten uit de linkerflank? Als dat zo is moet je niet zeggen dat je iets voelt.MGG schreef:Mijn ervaring is* zo beter?FlyingEagle schreef: ↑12 jun 2023, 20:17 ‘Mijn gevoel…’ zoiets van ik denk dat…
Met andere woorden, ik weet er niks van
Ik luister geen 10 kerkdiensten per week terug en ik turf ook niet van wie de gelezen preek is. Het is dus niets meer of minder dan een gevoel.
Je berichten komen heerlijk positief over...FlyingEagle schreef: ↑13 jun 2023, 05:38Ik stel toch gewoon een vraag? Ik hoef je baas niet te zijn.MGG schreef:Ja baas.FlyingEagle schreef: ↑12 jun 2023, 22:36Heb jij ervaring dan met leespreken van gemeenten uit de linkerflank? Als dat zo is moet je niet zeggen dat je iets voelt.MGG schreef:
Mijn ervaring is* zo beter?
Ik luister geen 10 kerkdiensten per week terug en ik turf ook niet van wie de gelezen preek is. Het is dus niets meer of minder dan een gevoel.
Je zegt iets vanuit je gevoel, dat is gewoon heel subjectief. Heeft dat gevoel ergens nog een grond of hoop je dat het zo is en daarom voel je dat zo? Ik probeert gewoon eerst duidelijkheid te krijgen.
Maar waarom dan geen enkel bewijs? Maar ik stop d'r mee hoor, het voelt als trekken aan een dood peerd.
Dit is toch vanuit mijn ogen bijzonder.Evangelist schreef: ↑10 jun 2023, 00:16Kandidaat Kleijer heeft niet het benodigde aantal stemmen behaald. Hij zal dus niet beroepen worden.Emma de Jong schreef: ↑09 jun 2023, 22:25 Wat is er met de enkelvoudige stemming van Markham gebeurd?
Bij enkelvoudige kandidaatstelling moet de kandidaat minimaal 2/3 van de stemmen hebben.Bruna schreef: ↑14 jun 2023, 13:19Dit is toch vanuit mijn ogen bijzonder.Evangelist schreef: ↑10 jun 2023, 00:16Kandidaat Kleijer heeft niet het benodigde aantal stemmen behaald. Hij zal dus niet beroepen worden.Emma de Jong schreef: ↑09 jun 2023, 22:25 Wat is er met de enkelvoudige stemming van Markham gebeurd?
Waarom enkelvoudige kandidaatstelling en dan niet het benodigde aantal stemmen?
Kerkenraad wil wel (alleen) de kandidaat maar de gemeente juist niet.
Zo groot is die gemeente niet. Ik schat dat 2/3 van de stemmen ongeveer 8 stemmen zijn. Misschien speelt mee dat een groot deel van de gemeente het moeilijk lijkt een predikant financieel te dragen?Tiberius schreef: ↑14 jun 2023, 13:22Bij enkelvoudige kandidaatstelling moet de kandidaat minimaal 2/3 van de stemmen hebben.Bruna schreef: ↑14 jun 2023, 13:19Dit is toch vanuit mijn ogen bijzonder.Evangelist schreef: ↑10 jun 2023, 00:16Kandidaat Kleijer heeft niet het benodigde aantal stemmen behaald. Hij zal dus niet beroepen worden.Emma de Jong schreef: ↑09 jun 2023, 22:25 Wat is er met de enkelvoudige stemming van Markham gebeurd?
Het is inderdaad bijzonder dat een kerkenraad de gemeente niet voldoende kent om te weten dat hij dat niet gaat behalen.
Ik bedoel het niet vervelend hoor, vind het alleen wat bijzonder manier van redeneren. Je denkt iets en presenteert dit als een feit. Maar goed, ik hou er verder over opMGG schreef: ↑13 jun 2023, 06:11
Je berichten komen heerlijk positief over...
'Als dat zo is moet je niet zeggen dat je iets voelt.'
Volgensmij ga ik zelf over mijn woordkeuze.
Zoals ik al direct al zei 'ik kan dit niet met feiten onderbouwen, dus mogelijk is mijn deelwaarneming niet representatief voor het geheel.'
Nee want ze beroepen nog wel vaker. deze kandidaat praat een mengeling van nederlands en slecht engels en misschien dat ze in het stadse Toronto (waar Markham ligt) daar moeite mee hebben dat kan. ook was deze kandidaat niet gevaccineerd en heeft daarom het groottste deel van zijn proponeren niet in Canada kunnen preken want de grens was voor hem gesloten. hij zal in Markham dan ook niet heel bekend zijnSimon0612 schreef: ↑14 jun 2023, 13:31Zo groot is die gemeente niet. Ik schat dat 2/3 van de stemmen ongeveer 8 stemmen zijn. Misschien speelt mee dat een groot deel van de gemeente het moeilijk lijkt een predikant financieel te dragen?Tiberius schreef: ↑14 jun 2023, 13:22Bij enkelvoudige kandidaatstelling moet de kandidaat minimaal 2/3 van de stemmen hebben.Bruna schreef: ↑14 jun 2023, 13:19Dit is toch vanuit mijn ogen bijzonder.Evangelist schreef: ↑10 jun 2023, 00:16 Kandidaat Kleijer heeft niet het benodigde aantal stemmen behaald. Hij zal dus niet beroepen worden.
Het is inderdaad bijzonder dat een kerkenraad de gemeente niet voldoende kent om te weten dat hij dat niet gaat behalen.
Dan lees/denk je dingen die er absoluut niet staanFlyingEagle schreef: ↑14 jun 2023, 13:59Ik bedoel het niet vervelend hoor, vind het alleen wat bijzonder manier van redeneren. Je denkt iets en presenteert dit als een feit. Maar goed, ik hou er verder over opMGG schreef: ↑13 jun 2023, 06:11
Je berichten komen heerlijk positief over...
'Als dat zo is moet je niet zeggen dat je iets voelt.'
Volgensmij ga ik zelf over mijn woordkeuze.
Zoals ik al direct al zei 'ik kan dit niet met feiten onderbouwen, dus mogelijk is mijn deelwaarneming niet representatief voor het geheel.'![]()