Klopt, maar Rd zegt Reinders
Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
Mijn bron was ook dominees.nl. Daar kijk ik normaal nooit naar, maar ik zo benieuwd wie er beroepen was in onze 'zustergemeente'. Ik heb dus alleen dominees.nl als bron. Op de website van de kerk heb ik niets kunnen vinden.wfloor schreef: ↑01 jun 2023, 06:19
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Gereformeerde Gemeente
Tweetal te Sheboygan (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. A.H. Verhoef (St. Catharines Canada). Stemming: DV 6-06
Tweetal te Sheboygan (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. A.H. Verhoef (St. Catharines Canada). Stemming: DV 6-06
Een gemeente van 50 (doop)leden.Ger-Gemeente schreef: ↑02 jun 2023, 13:03 Gereformeerde Gemeente
-
Dominees.nl zegt nu ook ds B Reinders.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
Gereformeerde Gemeente:
Tweetal:
te Kalamazoo (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. H.A. van Zetten (Nieuw-Beijerland) stemming: DV 12-06
te Grand Rapids Covell Avenue (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. A.H. Verhoef (St. Catharines Canada). Stemming: DV 5-06
Tweetal:
te Kalamazoo (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. H.A. van Zetten (Nieuw-Beijerland) stemming: DV 12-06
te Grand Rapids Covell Avenue (USA): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. A.H. Verhoef (St. Catharines Canada). Stemming: DV 5-06
-
Gereformeerde Gemeente
Tweetal:
te Sioux Center (USA): Ds. W. Harinck (Utrecht) en Kand. P. Kleijer (Walker USA) Stemming: DV vandaag
te Lethbridge (Canada): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. J.J. Witvoet (Rock Valley USA) Stemming: DV vandaag
Bedankt:
Voor Nieuwerkerk Ds. G.W.S. Mulder (Ridderkerk)
Tweetal:
te Sioux Center (USA): Ds. W. Harinck (Utrecht) en Kand. P. Kleijer (Walker USA) Stemming: DV vandaag
te Lethbridge (Canada): Kand. P. Kleijer (Walker USA) en Ds. J.J. Witvoet (Rock Valley USA) Stemming: DV vandaag
Bedankt:
Voor Nieuwerkerk Ds. G.W.S. Mulder (Ridderkerk)
PKN
Aangenomen naar Wageningen Ds W J Dekker te Amersfoort
Aangenomen naar Wageningen Ds W J Dekker te Amersfoort
-
Gereformeerde Gemeente
Beroepen te: Grand Rapids Covell Avenue (USA), Lethbridge (Canada), Sioux Center (USA), Sunnyside (USA) Kand. P. Kleijer (Walker)
Enkelvoudige stemming: Markham (Canada) Kand. P. Kleijer
Beroepen te: Grand Rapids Covell Avenue (USA), Lethbridge (Canada), Sioux Center (USA), Sunnyside (USA) Kand. P. Kleijer (Walker)
Enkelvoudige stemming: Markham (Canada) Kand. P. Kleijer
Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Beroepen: te Kruiningen, ds. D.E. van de Kieft te Urk.
Beroepen: te Kruiningen, ds. D.E. van de Kieft te Urk.
-
Hij heeft daar drie maanden geleden toch voor bedankt? Zie: viewtopic.php?p=1087586#p1087586
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Beroepen CGK Renswoude. Dr. C.P. de Boer (Sliedrecht-Bethel)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.