Dode mus
- FlyingEagle
Ongelofelijk zielig hoor...FlyingEagle schreef:Dames en heren!! Surf even naar http://www.dominomus.com en laat even een condoleance bericht achter voor de nabestaanden van de mus die op brute wijze om het leven is gebracht.
Mensen hebben ook weer een reden gevonden om flink te zeuren over niks.
Wat wonen er toch een hoop hypocriete sukkels in Nederland.
Dat wereldrecord is al net zo onzinnig als de ophef over een mus..Corydoras schreef:Het meeste is al wel gezegd, ik vind het ook niet goed, al is al die commotie ook zwaar overdreven. Maar hier wil ik toch nog even op reageren:
En dus???Ar-Jan schreef:Noujah.. volgens mij was het niet echt voor de lol hoor.. Er stond een wereldrecord op het spel!Unionist schreef:Toch vind ik het discutabel om voor je lol een dier (schepsel van God) te doden.
Wat stelt zo'n wereldrecord nou helemaal voor? Dat gaat toch ook ergens over. Of laten ze zich soms sponsoren voor een goed doel?
Of stak je er juist de draak mee?
Niet helemaal mee eens. Ze gaan wel iets presteren wat nog nooit iemand ter wereld gepresteerd heeft als het goed gaat. Wat er gebeurt is iets wel een prestatie... die mag je dan onzinnig vinden, niet waarderen, of liever gezegd, gewoon niet begrijpen, maar het is op zich wel een prestatie... En iedereen er maar over zeuren... ze hebben weer wat gevonden hoor. Wordt er een gehandicapte vrouw in een rolstoel mishandeld en haar hondje opgehangen aan zijn riem, hoor je er haast niemand over... wordt er een musje doodgeschoten, dan maakt men er een ophef over alsof we nauwelijks meer mussen in Nederland hebben. En als er een dier wordt afgeschoten zodat die mensen een wereldrecord kunnen halen (hier wordt dat "voor de lol" genoemd) hoe noem je het dan dat je iedere dag vlees op brood en op je bord hebt. Ach ja, daarbij zien we niet hoe die dieren hebben geleefd en zijn afgemaakt... gewoon de oogjes dichtknijpen en niet zeuren... Want dat is toch noodzakelijk? We moeten toch zoveel vlees eten? Yeah right...Ar-Jan schreef:Dat wereldrecord is al net zo onzinnig als de ophef over een mus..Corydoras schreef:Het meeste is al wel gezegd, ik vind het ook niet goed, al is al die commotie ook zwaar overdreven. Maar hier wil ik toch nog even op reageren:
En dus???Ar-Jan schreef:Noujah.. volgens mij was het niet echt voor de lol hoor.. Er stond een wereldrecord op het spel!Unionist schreef:Toch vind ik het discutabel om voor je lol een dier (schepsel van God) te doden.
Wat stelt zo'n wereldrecord nou helemaal voor? Dat gaat toch ook ergens over. Of laten ze zich soms sponsoren voor een goed doel?
Ach ja, Nederlanders lopen steeds makkelijker achter hypes aan en worden steeds dommer. In een land waar Pim Fortuin als grootste Nederlander wordt gekozen en Jantje Smit op 1 staat in de top-40, verbazen dit soort reacties me niet echt meer.
Wordt er een gehandicapte vrouw in een rolstoel mishandeld en haar hondje opgehangen aan zijn riem, hoor je er haast niemand over... quote]Marnix schreef:Ar-Jan schreef:Dat wereldrecord is al net zo onzinnig als de ophef over een mus..Corydoras schreef:Het meeste is al wel gezegd, ik vind het ook niet goed, al is al die commotie ook zwaar overdreven. Maar hier wil ik toch nog even op reageren:
En dus???Ar-Jan schreef: Noujah.. volgens mij was het niet echt voor de lol hoor.. Er stond een wereldrecord op het spel!
Er is wel zoveel over gepraat dat er zelfs knokploegen zijn ontstaan dus deze vergelijking vind ik nergens op slaan!