Volgens mij niet goed gekeken? 8)Daphne schreef:Ze hebben in Kampen ook goede woningen... hoe heette dat ookalweer... euhmeuhmeuhm... (refo?)containerwoningen...
Was nie zo heel erg een suc6 meende ik te horen op t journaal. :shock:!!! T zijn toch geen studentenwoninkjes he?! :roll:![]()
Wist je dat....................?
Haha, ik woon in een heuse flat. Maar die is al zo'n 10 jaar door studenten bewoond en dus niet meer zo heeeeeel netjesLassie schreef:Volgens mij niet goed gekeken? 8)Daphne schreef:Ze hebben in Kampen ook goede woningen... hoe heette dat ookalweer... euhmeuhmeuhm... (refo?)containerwoningen...
Was nie zo heel erg een suc6 meende ik te horen op t journaal. :shock:!!! T zijn toch geen studentenwoninkjes he?! :roll:![]()
En Afgewezen: Sorry hoor, TSPIJT me. Maar je naar je leeftijd gedragen, dus.... En ik ben toch echt al 18
- Miscanthus
Haha....heeftie dat wel verdiend? (vertaling voor Afgewezen: Heeft hij dat wel verdiend?) :mrgreen:Miscanthus schreef:Afgewezen is een waar je U tegen zegtBourdon schreef:Heejheej...je hoeft me nou ook weer niet uit te lachen! Of moet ik U zeggen tegen oudere mensen???Afgewezen schreef:Grote meid al!En Afgewezen: Sorry hoor, TSPIJT me. Maar je naar je leeftijd gedragen, dus.... En ik ben toch echt al 18:
:
Ik denk omdat postings vaak gevoelloos overkomen en in het echie zijn mannen alleen maar zo. ;-)Hummel schreef:Wist je dat je, als je een poster niet kent, vrijwel altijd aanneemt dat hij/zij een man is?? (Tenzij de naam anders doet vermoeden...)
Hoe zou dat komen? Is de emancipatie van de vrouw toch niet ver genoeg doorgevoerd?
- Miscanthus
- Miscanthus