Ik denk dat hij een relatief breed scherm heeft; heb ik zelf ook namelijk.DDD schreef: ↑02 mar 2023, 09:41Ik zie nergens een grijs vlak rechts. Misschien is je scherminstelling wat klein?Bezorgd schreef: ↑02 mar 2023, 09:23Ik bedoel eigenlijk meer het grote grijs vlak rechts van de post.-DIA- schreef: ↑02 mar 2023, 09:13Grijze vlakken zouden mijns inziens kunnen worden opgevuld door een zogenaamde 'avatar', een mooi plaatje toe te voegen. Ik vind zo'n plaatje heel handig als ik bv berichten van mezelf of een ander zoek, dan vallen de berichten van meer op. Let maar op de oranje QR-code van Tiberius, die zie je meteen en breekt het grijs. En dan gaan mijn voorkeuren niet uit naar plaatjes van oudvaders of zo, want dan krijg je een een onterechte associatie met de betreffende oudvader... Een kerk, een bloem, een muur, een huis, een zonnetje, dat kan het al veel herkenbaarder (en mooier) maken.
Maar dat zijn dan persoonlijke voorkeuren...
Maar als jij een Avatar zo waardeert, ga ik het eens overwegen![]()
Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Re: Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Ja klopt.Tiberius schreef: ↑02 mar 2023, 09:47Ik denk dat hij een relatief breed scherm heeft; heb ik zelf ook namelijk.DDD schreef: ↑02 mar 2023, 09:41Ik zie nergens een grijs vlak rechts. Misschien is je scherminstelling wat klein?Bezorgd schreef: ↑02 mar 2023, 09:23Ik bedoel eigenlijk meer het grote grijs vlak rechts van de post.-DIA- schreef: ↑02 mar 2023, 09:13
Grijze vlakken zouden mijns inziens kunnen worden opgevuld door een zogenaamde 'avatar', een mooi plaatje toe te voegen. Ik vind zo'n plaatje heel handig als ik bv berichten van mezelf of een ander zoek, dan vallen de berichten van meer op. Let maar op de oranje QR-code van Tiberius, die zie je meteen en breekt het grijs. En dan gaan mijn voorkeuren niet uit naar plaatjes van oudvaders of zo, want dan krijg je een een onterechte associatie met de betreffende oudvader... Een kerk, een bloem, een muur, een huis, een zonnetje, dat kan het al veel herkenbaarder (en mooier) maken.
Maar dat zijn dan persoonlijke voorkeuren...
Maar als jij een Avatar zo waardeert, ga ik het eens overwegen![]()
Denk idd een instellingen kwestie in de admin tool? Misschien kun je daar even naar kijken?
Beter zo, DIA? 

-
- Verbannen
Ben je nu verliefd op me?

Wauw, wat is het breed. Schermvullend.
Het is even wennen, maar het gaat vast lukken 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
- Verbannen
Jij bent liever bezorgd dan gereformeerde gemeente lid?
Alles is te koop.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 mar 2023, 15:37Nee. Ik vind het jammer dat ik niet jouw forumnaam heb.![]()

Wat bied je?
-
- Verbannen
-
- Verbannen
- Maanenschijn
Het is maar ingewikkeld geworden

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
- Verbannen
Wat is hier dan ingewikkeld aan?