Hartelijk dank. We hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen.GerefGemeente-lid schreef:Als jullie vakantie willen vieren, zijn er vast wel een paar forummers die dit een weekje of wat willen doen.Zita schreef:t Had anders nog chaos kunnen worden, als er per tapatalk voortgeforumd kon worden en de mods vakantie vierden...Tiberius schreef:Ook Tapatalk doet het niet, heb ik net even getest.DDD schreef:Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.
Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Re: Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
-
- Verbannen
Neen. Ik heb daartoe geen vrijmoedigheid.Tiberius schreef:Hartelijk dank. We hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen.
Maar ik weet zeker dat er wel andere forummers zijn die tijdelijk de honneurs zouden willen waarnemen als jullie eens een keertje met vakantie zouden willen, bijvoorbeeld zomers ofzo.
Wie dan?GerefGemeente-lid schreef:Neen. Ik heb daartoe geen vrijmoedigheid.Tiberius schreef:Hartelijk dank. We hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen.
Maar ik weet zeker dat er wel andere forummers zijn die tijdelijk de honneurs zouden willen waarnemen als jullie eens een keertje met vakantie zouden willen, bijvoorbeeld zomers ofzo.
-
- Verbannen
Daar doe ik geen publiekelijke uitspraken over.Piet Puk schreef:Wie dan?GerefGemeente-lid schreef:Neen. Ik heb daartoe geen vrijmoedigheid.Tiberius schreef:Hartelijk dank. We hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen.
Re: RE: Re: Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Dat carnaval valt hier toch wel mee?!Bourdon16 schreef:Ik weet er alles van.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
Nee, dat klopt.
Dat deel van Noord-Brabant heet wel Brabant maar is eigenlijk Holland, zowel qua cultuur als religie, enz.
Pas beneden de rivieren (meervoud) begint het Bourgondische deel van Brabant, met carnaval, veel (ex-)katholieken, enz.; een beetje dezelfde mentaliteit als België.
Als je die verschillen wilt begrijpen en waarom de grenzen zo lopen, kan je de website https://www.brabantserfgoed.nl/ eens doornemen.
Of - als je een boeklezer bent - het boek: De kleine geschiedenis van Noord-Brabant voor dummies.
Dat deel van Noord-Brabant heet wel Brabant maar is eigenlijk Holland, zowel qua cultuur als religie, enz.
Pas beneden de rivieren (meervoud) begint het Bourgondische deel van Brabant, met carnaval, veel (ex-)katholieken, enz.; een beetje dezelfde mentaliteit als België.
Als je die verschillen wilt begrijpen en waarom de grenzen zo lopen, kan je de website https://www.brabantserfgoed.nl/ eens doornemen.
Of - als je een boeklezer bent - het boek: De kleine geschiedenis van Noord-Brabant voor dummies.
En ga je dan nog een provinciegrens is het weer anders. Carnaval is niet een feest van drie dagen maar behoort de levensstijl van veel mensen. Als je in dagblad De Limburger leest denk ik dat er zomaar vijf maanden op rij iedere dag wel iets in staat over 'Vasteloavend' zoals carnaval daar genoemd wordt. Van Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer, Buutredner konkoer, ouwe wijvenbal, herenzitting, prinsenverkiezing, sleuteloverdracht, optochten, enz. enz.Tiberius schreef:Nee, dat klopt.
Test (11:57)
Het werkt weer?
De credits zijn voor EMG hoor; ik heb alleen maar e.e.a. gecommuniceerd.
-
Die dikke pijltjes als je wat quote zijn wel handig, vlieg je snel naar het originele bericht.
De modificatie dat iedereen het vanaf nu eens is met huisman heeft nog wat bugs. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.