Dat doet niets af aan de moeite die christenen in het zuiden tijdens carnaval doormaken. Voor hen valt er weinig te lachen.Bourdon16 schreef:Wij noemen het voorjaarsvakantie:)Tiberius schreef:In regio zuid was het vorige week (carnavals-)vakantie. Hier ook.Zita schreef:offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Re: Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Ik weet er alles van.
-
- Verbannen
Ik ga dat ook doen inderdaad.huisman schreef:Naar de opticien voor een bril om de kleine lettertjes beter te kunnen lezen.Job schreef:Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Klopt ja. Er zal vanuit Oostenrijk e.o. gebruik gemaakt gaan worden van de weg der middelen. De collecte kan ook digitaal. Toch fijn, 2023.Zita schreef:offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.

Goed idee. Beter dan ontkennen dat er kleine lettertjes zijn.GerefGemeente-lid schreef:Ik ga dat ook doen inderdaad.huisman schreef:Naar de opticien voor een bril om de kleine lettertjes beter te kunnen lezen.Job schreef:Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Ik hoor nog af en toe 'krokusvakantie' en warempel, wat zie ik her en daar boven de grond.Bourdon16 schreef:Wij noemen het voorjaarsvakantie:)Tiberius schreef:In regio zuid was het vorige week (carnavals-)vakantie. Hier ook.Zita schreef:offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
Dronken carnavallers boven een kotsemmer?
-
- Verbannen
Ik vrees dat de beste bril ter wereld nog niet kan ontdekken waar er kleine lettertjes te vinden zijn.refo schreef:Goed idee. Beter dan ontkennen dat er kleine lettertjes zijn.GerefGemeente-lid schreef:Ik ga dat ook doen inderdaad.huisman schreef:Naar de opticien voor een bril om de kleine lettertjes beter te kunnen lezen.Job schreef:Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Als je maar naar de goede brillenwinkel gaat. Ik ken nog wel een brillenwinkel, maar als ik de naam schrijf krijg ik waarschijnlijk de vraag of ik elk topic naar deze naam aanstuur.GerefGemeente-lid schreef:Ik vrees dat de beste bril ter wereld nog niet kan ontdekken waar er kleine lettertjes te vinden zijn.refo schreef:Goed idee. Beter dan ontkennen dat er kleine lettertjes zijn.huisman schreef:Naar de opticien voor een bril om de kleine lettertjes beter te kunnen lezen.Job schreef:Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Iedereen vaarwel
en hopelijk tot snel!
en hopelijk tot snel!

Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.
-
- Verbannen
Geen idee.DDD schreef:Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.
De test werkt hoor, moderators. Ik kon er even niet op, zojuist.

Ook Tapatalk doet het niet, heb ik net even getest.DDD schreef:Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.
t Had anders nog chaos kunnen worden, als er per tapatalk voortgeforumd kon worden en de mods vakantie vierden...Tiberius schreef:Ook Tapatalk doet het niet, heb ik net even getest.DDD schreef:Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.
-
- Verbannen
Als jullie vakantie willen vieren, zijn er vast wel een paar forummers die dit een weekje of wat willen doen.Zita schreef:t Had anders nog chaos kunnen worden, als er per tapatalk voortgeforumd kon worden en de mods vakantie vierden...Tiberius schreef:Ook Tapatalk doet het niet, heb ik net even getest.DDD schreef:Ik ben benieuwd of het ook geldt voor Tapatalk. Niet dat ik geen dagje zonder kan, maar meer nieuwsgierigheid.