Fijn dat je weer een denigrerende toon aanslaat en vooral niet inhoudelijk wordt. Ik volg de discussie prima. Ik ben alleen van mening dat wat de SGP doet in overeenstemming is met de trias politica. In een tijd dat burgers steeds mondiger worden is het goed om wetten m.b.t. de rechtspraak opnieuw te bekijken. Met de motie wordt geen enkel mensenrecht geweld aangedaan. Nog los van het feit dat elk land zijn eigen invulling geeft aan de vaak abstracte mensenrechten.DDD schreef:Natuurlijk. Als ik ook nog moet onderbouwen wat mensenrechten zijn, dan gaat mij dat echt te ver. Dan zou ik zeggen: raadpleeg Wikipedia. Daarmee heb je voldoende informatie om in ieder geval de discussie goed te volgen.MGG schreef:Mocht ik mijn docent nog eens tegenkomen, dan zal ik het doorgeven. (Wederom een losse flodder en je negeert mijn vragen.)DDD schreef:Het probleem was niet de motie maar de onderbouwing daarvan. En voor het overige vind ik dat je beter maatschappijleer had moeten krijgen.
Philip heeft hierboven duidelijk uitgelegd wat het probleem is. En ik vind het zonde van de tijd om dat te herhalen.
Zijn griffiekosten in jouw ogen een beperking van de het recht om een zaak aan de rechter voor te leggen?