Ervaringen met goede DVD's ?
Niet te geloven, 75 postings over het onderwerp DVD en film.
Ik zeg: gewoon niet aan beginnen. Zogenaamd "verantwoorde" speelfilm bestaat niet. En als de drempel van achter het scherm zitten om film te kijken genomen is kun je erop wachten dat de grenzen verlegt worden. Ik snap niet dat velen uit de rechterflank hier zó mee omgaan.
Ik zeg: gewoon niet aan beginnen. Zogenaamd "verantwoorde" speelfilm bestaat niet. En als de drempel van achter het scherm zitten om film te kijken genomen is kun je erop wachten dat de grenzen verlegt worden. Ik snap niet dat velen uit de rechterflank hier zó mee omgaan.
- FlyingEagle
Pas de film The Shawshank Redemption gezien (voor de 3de keer).
Sterke film, met een filosofische maar ondertoon over wat nu echt belangrijk is in het leven, hard en eerlijk, zonder wollig te worden (daarom misschien wat minder geschikt voor refo-publiek...)
Staat bij IMDb op de 2de plaats beste film aller tijden.
http://www.imdb.com/title/tt0111161/
Sterke film, met een filosofische maar ondertoon over wat nu echt belangrijk is in het leven, hard en eerlijk, zonder wollig te worden (daarom misschien wat minder geschikt voor refo-publiek...)
Oja, nu we het toch weer even over die DVD's hebben. De laatste tijd hebben wij nog wat kritischer meegekeken naar verschillende DVD's.
Al eerder in deze topic noemde ik The Waltons.
Je hoort over The Waltons minder dan over de serie Het kleine huis op de prairie. Wij bekeken ze beide.
Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat The Waltons nog beter/echter zijn dan Het kleine huis. Hoewel we die ook van harte aanbevelen.
Zijn er mensen hier op het forum, die dit herkennen?
We bedoelen niet de kwaliteit van de film, want die is van het Kleine huis beter. Maar de inhoud. The Waltons zijn wel heel echt!
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groet,
Houthakker.
Al eerder in deze topic noemde ik The Waltons.
Je hoort over The Waltons minder dan over de serie Het kleine huis op de prairie. Wij bekeken ze beide.
Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat The Waltons nog beter/echter zijn dan Het kleine huis. Hoewel we die ook van harte aanbevelen.
Zijn er mensen hier op het forum, die dit herkennen?
We bedoelen niet de kwaliteit van de film, want die is van het Kleine huis beter. Maar de inhoud. The Waltons zijn wel heel echt!
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groet,
Houthakker.
Ook pas voor de 3e keer gezien. Ijzersterke film.xgnoom schreef:Pas de film The Shawshank Redemption gezien (voor de 3de keer).
Alleen het eind vind ik wat te toevallig, als Andy zijn boot aan het schuren is.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Als End of the Spear op DVD is hoop ik 'm snel te kunnen kopen. In januari pas in de bioscoop in Amerika, dus dat kan nog wel ff duren.
Heeft een van jullie er al iets over gehoord/gelezen? Het is de verfilming van het boek 'Vijf kruisen in de Jungle' bezien vanuit de positie van een van de Auca stamleden.
Heeft een van jullie er al iets over gehoord/gelezen? Het is de verfilming van het boek 'Vijf kruisen in de Jungle' bezien vanuit de positie van een van de Auca stamleden.
Dat Lord of the Rings door zoveel refo's bekeken en aangeprezen wordt is mij een raadsel.Verder kan ik Lord of the Rings ook van harte aanbevelen,
Na een half uurtje heb ik die reut weggegooid. Wat een bagger!
De film bestaat uit louter tovenarij en ander occulte troep.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.