Billy schreef:zo, op mijn eerste vrije herfstvakantiedag ff denken aan de zomervakantie 2006 Deo Volente.
het wordt:
CAMPING SCHOOLZICHT
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nou als het geen Solomon Eilanden wordt, dan ben ik van plan om naar Israel te gaan. Moet momenteel een geschiedenisboek (over de aartsvaders, in- en uittocht, richteren enzv.) aan het lezen voor school en mijn Israel wens wordt steeds groter tijdens het lezen!.Hendrikus schreef:Kan ik je zeker aanraden!Matthijs schreef:Ik wil graag naar Israël toe!!!!
Bij deze doe ik dan gelijk maar een oproep.
Wie gaat ermee??? Met een groepreis ofzo. Lijkt me beregezellig en interessant..
Het heeft mijn geloof enorm verdiept: zelf op die plaatsen te zijn, zelf te lopen op plaatsen waar onze Zaligmaker ook heeft gewandeld! Het heeft mij veel dichter bij Hem gebracht. Ik heb heel wat van de wereld gezien, maar die dagen in Israèl had ik voor geen goud willen missen! Ik dank God nog steeds dat Hij me daar heeft willen brengen.
leuk!!Matthijs schreef:avanta reizen heeft een mooie reis volgend jaar naar Israel.Yael schreef:Israel, Jerusalem.![]()
Tenminste dat wil ik graag nog niks gepland ofzo...
Een week Israel verkennen en een week studie over geschiedenis Israel en hebr. taal. in Jeruzalem.
Eind febr. vertrek.
Yael schreef:leuk!!Matthijs schreef:avanta reizen heeft een mooie reis volgend jaar naar Israel.Yael schreef:Israel, Jerusalem.![]()
Tenminste dat wil ik graag nog niks gepland ofzo...
Een week Israel verkennen en een week studie over geschiedenis Israel en hebr. taal. in Jeruzalem.
Eind febr. vertrek.met laatste 2 dingen ben ik momenteel bezig (studie Ivriet incl. geschiedenis Israel) ik wil specifiek naar Jerusalem.
ben al in Israel geweest. in de maand mei lijkt me wel wat mooi weer en mooie Joodse feestdagen. 8) (bv. onafhankelijkheidsdag)
wat is trouwens de link naar die reis waar jij het over hebt? ben toch wel nieuwsgierig!
ik heb het opgezocht zeker het overwegen waard~! dank je wel. :!:
Ach, toen de kinderen klein waren hebben wij er twee of drie zomervakanties doorgebracht - en dat ging best. De gedachte dat je je kinderen met een gerust hart kunt laten rondstruinen op zo'n camping is ook wel wat waard.Breekijzertje schreef: Da's een REFORESERVAAT man!!!!!!!!!!!!
Mannen mogen er op zondag niet in korte broek lopen!!!!!!! :shock:
En op zondag in colonne naar de kerk......opstellen in rijen van 6............
Zuid engelandHendrikus schreef:Wat wordt onze vakantiebestemming? Ik weet het nog niet, maar er gaan hier wel stemmen op dat de kinderen graag naar Engeland willen.
Iemand ervaring met vakantie in Engeland? Ben benieuwd...
Verzeker je er van dat het zandstrand is. Dat wil in die streek nog wel eens tegen vallen.Hendrikus schreef:Normandië...
Voor 't eerst naar Frankrijk dus. Ben erg benieuwd.
Architectonisch een heel aantrekkelijke streek met al die romaanse kerken en kathedralen.
En strand op loopafstand: not bad