Ik heb een oude stapel videobanden uit de jaren negentig met familiefilmpjes en evenementen.
Deze wilde ik graag digitaliseren omdat mijn videorecorder onlangs kapot is gegaan.
In plaats van een andere videorecorder te kopen heb ik een VHS-speler en DVD-recorder combi geleend waarmee ik dit materiaal eerst op dvd wil overzetten om daarna op de schijf van de pc te zetten met backup en andere mogelijkheden.
Mischien omslachtig maar zijn er andere opties met betere kwaliteit of maakt dit voor VHS niet uit?
Oude VHS filmpjes digitaliseren
Oude VHS filmpjes digitaliseren
Laatst gewijzigd door Apologeet op 06 aug 2022, 14:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Oude VHS filmpjes digitaliseren
... omdat mijn oude videorecorder het niet meer doet ...
Je bent nieuw hier. Houd er rekening mee dat bepaalde seculiere uitdrukkingen een Bijbelse achtergrond hebben en dus als ongepast ervaren (kunnen) worden.
Je bent nieuw hier. Houd er rekening mee dat bepaalde seculiere uitdrukkingen een Bijbelse achtergrond hebben en dus als ongepast ervaren (kunnen) worden.
Sorry, inmiddels gewijzigd, zo acceptabel?Valcke schreef:... omdat mijn oude videorecorder het niet meer doet ...
Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig Valcke, wat er mis was met die zin, want ik gebruik zelf ook wel regelmatig woorden met soortgelijke strekking. "Mijn printer doet het niet meer" zou ik ook zo kunnen zeggen, en ik kan me eigenlijk niet zo snel bedenken wat daar voor Bijbelse achtergrond achter zit. Dus ik leer bij deze graag bijValcke schreef:... omdat mijn oude videorecorder het niet meer doet ...

Er stond 'heeft de geest gegeven'. Ik had zelf al een alternatieve formulering gebruikt.TSD schreef:Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig Valcke, wat er mis was met die zin, want ik gebruik zelf ook wel regelmatig woorden met soortgelijke strekking. "Mijn printer doet het niet meer" zou ik ook zo kunnen zeggen, en ik kan me eigenlijk niet zo snel bedenken wat daar voor Bijbelse achtergrond achter zit. Dus ik leer bij deze graag bijValcke schreef:... omdat mijn oude videorecorder het niet meer doet ...
ohh, ik zat me al te bedenken wat hier voor Bijbelse link achter zou kunnen zitten, hahaValcke schreef:Er stond 'heeft de geest gegeven'. Ik had zelf al een alternatieve formulering gebruikt.TSD schreef:Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig Valcke, wat er mis was met die zin, want ik gebruik zelf ook wel regelmatig woorden met soortgelijke strekking. "Mijn printer doet het niet meer" zou ik ook zo kunnen zeggen, en ik kan me eigenlijk niet zo snel bedenken wat daar voor Bijbelse achtergrond achter zit. Dus ik leer bij deze graag bijValcke schreef:... omdat mijn oude videorecorder het niet meer doet ...

Goed ..om terug te komen op mijn filmpjes?