Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?

Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Dat is verschil in beleving dus. Maar dit is:vooral wat wij zoeken. Ben benieuwd. Wat is de prijs per week voor een 6 persoonshuis?Bezorgd schreef:Wil je als ouders veel contacten kan dat ook, dat is een keuze. De gedachte dat er verplichtingen zijn kloppen niet, het is echt heel vrijblijvend.
Bij ons zijn het vooral de kinderen die de contacten hebben
Antwoord: niet te betalen. Of je moet een geldboompje in de tuin hebben staan.Ad Anker schreef:Dat is verschil in beleving dus. Maar dit is:vooral wat wij zoeken. Ben benieuwd. Wat is de prijs per week voor een 6 persoonshuis?Bezorgd schreef:Wil je als ouders veel contacten kan dat ook, dat is een keuze. De gedachte dat er verplichtingen zijn kloppen niet, het is echt heel vrijblijvend.
Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Steelt niemands goed! Maar je hebt toestemming. Dus ga maar langs! Wil je de planten bij de deur gelijk water geven? En haal de Wachter Sions maar uit de bus, daar leer je nog wat van.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Goeree?GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Jaja, die Wachter Sions neem ik zeker mee.Ad Anker schreef:Steelt niemands goed! Maar je hebt toestemming. Dus ga maar langs! Wil je de planten bij de deur gelijk water geven? En haal de Wachter Sions maar uit de bus, daar leer je nog wat van.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Flakkee is ook mooi hoor! Alleeen beetje lastig in Middelharnis en Sommelsdijk, waar je als niet ingezetene de grens tussen die twee niet vindt.refo schreef:Goeree?GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Ik begrijp dat het Flakkee is.refo schreef:Goeree?GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Jawel, maar die gaan naar Zuid Frankrijk, dat is voor ons een beetje te ver.Bezorgd schreef:Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Kerkvriend.GerefGemeente-lid schreef:
Maar begrijp ik nou goed dat jullie op Flakkee zo onbehulpzaam zijn voor elkaar dat je niet eens een buurman of kerkvriend hebt die de planten water geeft? 't Is toch schandalig zeg...
Dat is echt heel verschillend. Wij zijn hier ca. 1100 euro per week kwijt voor een luxe 6-persoonshuisje.Ad Anker schreef:Dat is verschil in beleving dus. Maar dit is:vooral wat wij zoeken. Ben benieuwd. Wat is de prijs per week voor een 6 persoonshuis?Bezorgd schreef:Wil je als ouders veel contacten kan dat ook, dat is een keuze. De gedachte dat er verplichtingen zijn kloppen niet, het is echt heel vrijblijvend.